به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - افزایش بودجه شهرداری آستارا به 230 میلیارد ریال

حقیقت نیوز

افزایش بودجه شهرداری آستارا به 230 میلیارد ریال

تاریخ:چهارشنبه 28 تیر 1396-08:06 ب.ظ

شهردار آستارا گفت: بودجه شهرداری با 33 میلیارد ریال افزایش نسبت به پارسال به 230 میلیارد ریال رسید .

  علی کوهی روز سه شنبه در جلسه علنی شورای شهر با بیان این که آستارا بعنوان یکی از چهار شهر گردشگرپذیر گیلان با موقعیت مرزی، مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی است بر لزوم ارتقای سطح خدمات رسانی شهری تاکید کرد .
وی با اشاره به اختصاص 60 درصد بودجه به طرح های عمرانی، اظهار داشت : امیدواریم با توجه به اولویتها و برنامه ریزی شاهد توسعه بیشتر این شهر باشیم .
وی افزود: اجرای طرح گردشگری تالاب استیل از سال 92 آغاز شد و برای آماده کردن زیرساخت های آن تاکنون چهار میلیارد ریال هزینه شده است و با رعایت مسائل زیست محیطی و حمایت فرمانداری اجرا خواهد شد.
کوهی اضافه کرد: در این طرح چهار مسیر دسترسی به تالاب پیش بینی و جاده پیاده روی و دوچرخه سواری نیز در نظر گرفته شده است و در اجرای آنها از آسفالت و بتن استفاده نخواهد شد.
وی اظهار کرد: حدود 10 هزار درخت توسکا در تالاب استیل آستارا وجود دارد و این طرح بدون آسیب به آنها و بستر تالاب اجرا خواهد شد و برای بخش نخست آن پنج میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.
شهردار آستارا تصریح کرد: ادارات جهاد کشاورزی، آب منطقه ای، منابع طبیعی و آبخیزداری و حفاظت محیط زیست به توسعه طرح های گردشگری با هدف اشتغالزایی در آستارا اعتقاد دارند و باید از فضاسازی علیه این طرح ها در شبکه های مجازی خودداری شود.
وی با اشاره به اینکه زیباسازی میدان شهرداری با ایجاد یکهزار متر مربع ، گلکاری ، احداث حوض و آسیاب آبی در سال قبل انجام شد، اضافه کرد: تکمیل پارک بانوان با وسعت 2 و نیم هکتار، تجهیز طرح سالمسازی شهر با وسعت 10 هکتار، اجرای طرح گردشگری تالاب استیل، ایجاد فضای سبز و آسفالت معابر در اولویت برنامه های عمرانی شهرداری قرار دارد.




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
ig
جمعه 25 بهمن 1398 08:24 ق.ظ
I'm curious to find out what blog platform you are utilizing?
I'm having some minor security problems with my
latest blog and I'd like to find something more safe.
Do you have any recommendations?
Manual
جمعه 8 شهریور 1398 11:27 ق.ظ
Thanks for another informative site. Where else may
just I get that kind of information written in such an ideal method?
I have a venture that I'm just now running on, and I
have been at the look out for such info.
Vernita
جمعه 8 شهریور 1398 10:42 ق.ظ
I've been exploring for a little for any high quality articles or weblog posts on this sort of
space . Exploring in Yahoo I ultimately stumbled upon this web site.
Reading this info So i'm glad to show that I've an incredibly good uncanny feeling I discovered just
what I needed. I most indisputably will make certain to do
not omit this website and give it a look regularly.
Mario Celso Lopes
جمعه 7 تیر 1398 02:03 ب.ظ
Hello, i think that i saw you visited my blog so i came to “return the favor”.I'm trying to find things to enhance my website!I suppose
its ok to use some of your ideas!!
https://tinyurl.com/y5uk5aob
یکشنبه 19 خرداد 1398 12:47 ب.ظ
It's a shame you don't have a donate button! I'd most certainly donate to this fantastic
blog! I guess for now i'll settle for bookmarking and adding your RSS
feed to my Google account. I look forward to fresh updates
and will share this blog with my Facebook group.
Chat soon!
Grupo Coral
شنبه 18 خرداد 1398 09:30 ب.ظ
Ahaa, its nice conversation concerning this article at this place at this blog, I have read all that, so now me
also commenting at this place.
tinyurl.com
شنبه 18 خرداد 1398 02:27 ب.ظ
Thanks a bunch for sharing this with all of us
you actually recognise what you're speaking approximately! Bookmarked.
Please additionally talk over with my site =).

We will have a link exchange arrangement among us
tinyurl.com
جمعه 17 خرداد 1398 12:57 ق.ظ
Thanks for sharing your thoughts about افزایش. Regards
Berenice
پنجشنبه 16 خرداد 1398 06:39 ب.ظ
Hi there everyone, it's my first pay a quick visit at this web page, and post is in fact fruitful for me,
keep up posting these types of content.
tinyurl.com
چهارشنبه 15 خرداد 1398 08:17 ب.ظ
This is the right webpage for anybody who would like to understand this topic.
You know so much its almost hard to argue with you
(not that I personally would want to…HaHa). You certainly put
a brand new spin on a subject which has been discussed for many years.
Great stuff, just great!
Iesha
دوشنبه 6 خرداد 1398 01:24 ب.ظ
Thank you a lot for sharing this with all people you actually understand what you are
speaking about! Bookmarked. Please also visit my site =).
We may have a link change arrangement among us
http://tinyurl.com/y64335n5
شنبه 4 خرداد 1398 07:16 ب.ظ
Hey there just wanted to give you a quick heads up.
The text in your article seem to be running off
the screen in Firefox. I'm not sure if this is a format issue or something to do
with web browser compatibility but I thought I'd post to let you
know. The design and style look great though! Hope you get the
problem solved soon. Cheers
Angelia
جمعه 3 خرداد 1398 09:39 ب.ظ
I was recommended this website by my cousin. I'm not sure whether this post is written by
him as no one else know such detailed about my difficulty.
You're incredible! Thanks!
tinyurl.com
سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 07:15 ب.ظ
We are a group of volunteers and starting a new scheme in our community.
Your website provided us with valuable info to work on. You have done a
formidable job and our whole community will be thankful to
you.
tinyurl.com
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 04:56 ب.ظ
Hi! I understand this is somewhat off-topic however I needed to ask.
Does operating a well-established website such as
yours take a lot of work? I'm brand new to writing a blog but I do write in my diary
every day. I'd like to start a blog so I can easily share my personal experience and feelings
online. Please let me know if you have any kind of suggestions or tips for new aspiring blog owners.
Appreciate it!
tinyurl.com
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 07:59 ق.ظ
Undeniably believe that which you stated. Your favorite reason seemed to be on the internet the simplest thing to be aware of.
I say to you, I definitely get annoyed while people consider worries that they plainly don't know about.
You managed to hit the nail upon the top and defined out the whole
thing without having side effect , people
could take a signal. Will likely be back to get more. Thanks
Merri
دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 05:03 ق.ظ
I know this web page presents quality based content and additional
stuff, is there any other site which presents these kinds
of data in quality?
Emilio
یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 03:10 ب.ظ
I read this article completely about the resemblance of newest and preceding technologies,
it's remarkable article.
http://tinyurl.com/y7h62wfz
سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 11:19 ب.ظ
I've been browsing online more than 2 hours today, yet
I never found any interesting article like yours. It is pretty worth enough for me.
Personally, if all web owners and bloggers made good content as you did, the web will be much more useful than ever before.
Sol
دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 02:39 ب.ظ
bookmarked!!, I love your site!
Dave
دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 10:50 ق.ظ
This is a topic that's close to my heart... Thank you!
Exactly where are your contact details though?
Bichara Previc
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 11:27 ب.ظ
I have read so many content regarding the blogger lovers but this post is genuinely a pleasant piece of
writing, keep it up.
tinyurl.com
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 11:41 ق.ظ
When I initially commented I appear to have clicked the -Notify me when new comments are added-
checkbox and now whenever a comment is added I
get 4 emails with the same comment. Perhaps
there is a way you are able to remove me from that service?
Appreciate it!
tinyurl.com
شنبه 14 اردیبهشت 1398 04:20 ب.ظ
Thank you for sharing your info. I truly appreciate your efforts and
I will be waiting for your further post thanks once again.
tinyurl.com
جمعه 13 اردیبهشت 1398 11:48 ب.ظ
My spouse and I stumbled over here coming
from a different web address and thought I
might check things out. I like what I see so now i'm following you.
Look forward to going over your web page yet again.
Orlando
جمعه 13 اردیبهشت 1398 08:13 ق.ظ
It's impressive that you are getting ideas from this piece of
writing as well as from our argument made at this place.
tinyurl.com
پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 03:44 ب.ظ
Hi there! I'm at work browsing your blog from
my new iphone! Just wanted to say I love reading through your blog and look forward to all your posts!

Keep up the great work!
Fredrick
چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 05:29 ق.ظ
Please let me know if you're looking for a writer for your weblog.

You have some really good articles and I think I would be a good asset.

If you ever want to take some of the load off, I'd really like to write some content for your blog in exchange
for a link back to mine. Please shoot me an e-mail if interested.
Thank you!
Salvador
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 06:11 ب.ظ
Appreciating the persistence you put into your site and in depth information you provide.
It's good to come across a blog every once in a while that isn't the same
unwanted rehashed information. Fantastic read!

I've bookmarked your site and I'm adding your
RSS feeds to my Google account.
bit.ly
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 07:42 ق.ظ
I am extremely impressed along with your writing skills
as well as with the layout to your weblog. Is that this a paid subject matter or did
you customize it your self? Either way keep up the
excellent high quality writing, it's uncommon to see a nice blog like this one
these days..
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo



شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic