به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - درخواست تحت پوشش قرار گرفتن توسط كمیته امداد آستارا

حقیقت نیوز

درخواست تحت پوشش قرار گرفتن توسط كمیته امداد آستارا

تاریخ:پنجشنبه 29 تیر 1396-07:44 ب.ظ

موضوع :درخواست تحت پوشش قرار گرفتن توسط   كمیته امداد آستارا
اینجانب زهرا اسدی تحصیلات فوق دیپلم   زن بیوه با دو فرزند محصل بیكار و بدون درآمد هستم  (فرزند جانباز 65 درصد متوفی ) از كمیته امداد آستارا درخواست تحت پوشش قرار دادن اینجانب و دو فرزندم محصل را كردم گفتند بخشنامه آمده كسی را فعلا تحت پوشش نمی كنیم   پس من زن بیوه با دو فرزند محصل چه بخوریم هزینه تحصیل فرزندانم را از كجا بیاورم       زهرا اسدی   كدپستی 4391955744      آستارا  روستای بیجاربین نبش كوچه مقصود دهقانی 


هموطنان خیر خواه و نیكوكار       تمایل دارنند به این خانواده كمك یا تحت پوشش قرار بدهند  لطفا با شماره تلفن 09119812795    تماس بگیرند با مدیر سایت




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
Carlos Eduardo Veiga Petrobras
یکشنبه 19 خرداد 1398 02:34 ق.ظ
Hi there everyone, it's my first go to see at this web site, and post is in fact
fruitful in favor of me, keep up posting these types of articles or reviews.
Sherryl
شنبه 18 خرداد 1398 11:58 ب.ظ
Wow, this paragraph is pleasant, my younger sister is
analyzing these kinds of things, thus I am going to let know her.
https://tinyurl.com/
شنبه 18 خرداد 1398 11:04 ب.ظ
Peculiar article, exactly what I wanted to find.
Carlos Magno Nunes Barcelos
شنبه 18 خرداد 1398 12:55 ق.ظ
Hi there, I think your web site might be having web
browser compatibility problems. When I look at your site in Safari, it looks fine however when opening in Internet
Explorer, it's got some overlapping issues. I just wanted to provide you with a quick heads up!

Besides that, fantastic website!
tinyurl.com
جمعه 17 خرداد 1398 07:26 ق.ظ
Thankfulness to my father who shared with me on the topic of this blog, this webpage is genuinely remarkable.
Carlos Magno Nunes Barcelos
پنجشنبه 16 خرداد 1398 05:46 ب.ظ
After looking at a handful of the blog posts on your blog, I seriously appreciate your way of
blogging. I saved as a favorite it to my bookmark webpage list and will be checking back in the near future.
Please visit my website as well and tell me how you feel.
http://tinyurl.com
یکشنبه 12 خرداد 1398 02:27 ب.ظ
Have you ever thought about adding a little bit
more than just your articles? I mean, what you say is valuable and everything.
But think about if you added some great images or video clips to give your posts more, "pop"!
Your content is excellent but with pics and video clips, this blog could certainly be one of the best in its
field. Great blog!
Klefer
یکشنبه 12 خرداد 1398 10:34 ق.ظ
I got this web site from my friend who shared with me concerning this web page and now this time I am visiting this web site and reading very
informative posts at this place.
http://tinyurl.com/yalo3taw
چهارشنبه 8 خرداد 1398 05:54 ب.ظ
A motivating discussion is worth comment. I do believe that you should publish more about this
subject matter, it might not be a taboo matter but typically people do not talk
about these subjects. To the next! Kind regards!!
tinyurl.com
سه شنبه 7 خرداد 1398 05:15 ب.ظ
I was recommended this web site by my cousin.
I'm not sure whether this post is written by him as nobody else know such detailed about my difficulty.

You are amazing! Thanks!
Astra Investimentos
دوشنبه 6 خرداد 1398 09:23 ق.ظ
We're a bunch of volunteers and opening a new scheme in our
community. Your website provided us with useful info to work on. You've done an impressive task and our
whole neighborhood shall be thankful to you.
Emilie
جمعه 3 خرداد 1398 11:07 ق.ظ
It's very straightforward to find out any matter on net as compared to books, as I found this post at this web page.
tinyurl.com
جمعه 3 خرداد 1398 04:25 ق.ظ
Marvelous, what a website it is! This website presents valuable data to us,
keep it up.
tinyurl.com
چهارشنبه 1 خرداد 1398 04:09 ب.ظ
Useful info. Fortunate me I discovered your site by accident, and I'm stunned why this accident didn't came about earlier!

I bookmarked it.
Milagros
یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 01:59 ق.ظ
I could not refrain from commenting. Perfectly written!
Chance
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 01:19 ق.ظ
You actually make it appear really easy along with your presentation but I
in finding this topic to be actually one thing that I believe I'd by no means understand.
It seems too complex and very large for me.
I am having a look forward to your next publish, I'll attempt to get the
hang of it!
Ken
یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 12:59 ق.ظ
Hi, this weekend is nice in favor of me, for the reason that
this time i am reading this great educational piece of writing here at my home.
tinyurl.com
جمعه 20 اردیبهشت 1398 09:28 ق.ظ
I do not even know how I ended up here, but I thought this
post was good. I do not know who you are but certainly
you are going to a famous blogger if you are not already ;) Cheers!
Klefer
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 10:17 ب.ظ
I don't even know how I ended up here, but I thought this post was
great. I do not know who you are but certainly you're going to
a famous blogger if you aren't already ;) Cheers!
Bichara Previc
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 04:25 ب.ظ
naturally like your website however you need to check the spelling on quite a few of your
posts. A number of them are rife with spelling problems and I to find
it very bothersome to inform the truth nevertheless I will
definitely come again again.
tinyurl.com
چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 03:04 ق.ظ
This design is steller! You definitely know how to keep a reader entertained.
Between your wit and your videos, I was almost moved to start my own blog (well, almost...HaHa!)
Excellent job. I really loved what you had to say, and more than that, how you presented it.
Too cool!
Umanizzare
سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 10:34 ق.ظ
After looking at a number of the articles on your
site, I honestly like your technique of writing a
blog. I book-marked it to my bookmark webpage list and
will be checking back in the near future.
Please check out my website too and let me know your opinion.
tinyurl.com
دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 12:37 ب.ظ
I am really impressed with your writing skills and also with the layout
on your weblog. Is this a paid theme or did you modify it yourself?
Either way keep up the excellent quality writing, it's rare to see a great blog like this one today.
Lidia
دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 08:21 ق.ظ
I have been surfing online greater than three hours as
of late, but I never found any fascinating article like yours.
It's pretty worth sufficient for me. In my view, if all webmasters
and bloggers made just right content as you did, the web will
likely be a lot more helpful than ever before.
Trinidad
جمعه 13 اردیبهشت 1398 08:45 ق.ظ
Hi to all, the contents existing at this web page are really remarkable for people
knowledge, well, keep up the good work fellows.
Russel
چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 11:42 ق.ظ
Hiya! Quick question that's totally off topic.

Do you know how to make your site mobile friendly?

My weblog looks weird when browsing from my iphone. I'm trying to find a template or plugin that might be able to correct this problem.
If you have any recommendations, please share. Cheers!
http://tinyurl.com/y3zj4bpy
چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 08:17 ق.ظ
Hmm is anyone else having problems with the images on this
blog loading? I'm trying to find out if its a problem on my end or if it's the
blog. Any suggestions would be greatly appreciated.
tinyurl.com
چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 12:29 ق.ظ
Hey I am so happy I found your web site, I really found you
by accident, while I was searching on Bing for something else, Anyhow I am here now
and would just like to say cheers for a incredible post and a all round
entertaining blog (I also love the theme/design), I don't have time to browse it all
at the minute but I have book-marked it and also added your
RSS feeds, so when I have time I will be back to read much more, Please do keep up the superb work.
http://tinyurl.com/y3jlgdw9
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 07:12 ب.ظ
Thanks for sharing your thoughts on درخواست.
Regards
Bichara Previc
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 08:34 ق.ظ
Thanks for finally talking about >آستارا نیوز - درخواست تحت پوشش قرار گرفتن توسط كمیته امداد
آستارا <Loved it!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo



ساخت وبلاگ در میهن بلاگ

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | اخبار کامپیوتر، فناوری اطلاعات و سلامتی مجله علم و فن | ساخت وبلاگ صوتی صدالاگ | سوال و جواب و پاسخ | رسانه فروردین، تبلیغات اینترنتی، رپرتاژ، بنر، سئو