به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - آستارا قهرمان مسابقات کشتی گیلان شد

حقیقت نیوز

آستارا قهرمان مسابقات کشتی گیلان شد

تاریخ:دوشنبه 6 آذر 1396-06:56 ب.ظ

تیم شهرداری آستارا در رقابت های کشتی آزاد گیلان، با شکست حریف های خود قهرمان استان شد.

رئیس هیات کشتی آستارا عصر شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: رقابت های استانی کشتی با شرکت 52 ورزشکار از شهرستان های تالش، انزلی و آستارا در رده سنی جوانان و بزرگسالان به مدت یک روز در سالن تختی آستارا برگزار شد.
عارف رضایی با اشاره به اینکه کشتی گیران در قالب 10 وزن با هم رقابت کردند، افزود: در دور مقدماتی، تیم تالش با نتیجه 12بر سه و تیم شهرداری آستارا با نتیجه 15 بر صفر بر تیم انزلی غلبه کردند و در مرحله نهایی، تیم شهرداری آستارا با نتیجه 10 بر پنج تیم تالش را مغلوب کرد و قهرمان مسابقات شد.
وی با بیان اینکه تیم های تالش و انزلی به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم ایستادند، اضافه کرد: در پایان مسابقات بعد از اهدای مدال ها و کاپ های قهرمانی از حسن حسینیان، عظیم آسانی و سیاوش غنایی به عنوان پیشکسوتان کشتی آستارا تجلیل شد.
وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات استانی و ملی در آستارا در دستور کار هیات کشتی این شهرستان قرار دارد، اظهار کرد: 10 آذرماه جاری تیم پوریای ولی آستارا میزبان تیم منتخب رشت خواهد بود.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و سه هزار و 500 ورزشکار در آن فعالیت می کنند.




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
coconut oil
سه شنبه 26 آذر 1398 10:09 ب.ظ
Hi! Would you mind if I share your blog with my facebook group?
There's a lot of people that I think would really appreciate
your content. Please let me know. Thanks
quest bars cheap
چهارشنبه 13 آذر 1398 03:56 ق.ظ
Attractive element of content. I just stumbled upon your weblog
and in accession capital to say that I acquire actually enjoyed account your weblog posts.
Anyway I will be subscribing in your feeds or even I fulfillment you access consistently rapidly.
tinyurl.com
سه شنبه 28 آبان 1398 03:21 ب.ظ
Hi there i am kavin, its my first time to commenting anywhere, when i
read this post i thought i could also make comment due to this sensible post.
quest bars cheap
چهارشنبه 17 مهر 1398 12:50 ب.ظ
I am not sure where you are getting your info, but great topic.

I needs to spend some time learning more or understanding more.
Thanks for wonderful information I was looking for this information for my mission.
plenty of fish dating site
سه شنبه 22 مرداد 1398 05:02 ب.ظ
I could not resist commenting. Very well written!
plenty of fish dating site
چهارشنبه 2 مرداد 1398 04:09 ق.ظ
No matter if some one searches for his necessary thing, so he/she wants
to be available that in detail, therefore that thing is maintained over here.
plenty of fish dating site
جمعه 28 تیر 1398 11:16 ق.ظ
Thanks for finally writing about >آستارا
نیوز - آستارا قهرمان مسابقات
کشتی گیلان شد <Liked it!
plenty of fish dating site
دوشنبه 24 تیر 1398 05:40 ب.ظ
I'll immediately grab your rss as I can not find your e-mail subscription hyperlink or e-newsletter service.
Do you have any? Please permit me recognize in order that
I could subscribe. Thanks.
tinyurl.com
دوشنبه 27 خرداد 1398 01:46 ب.ظ
Wonderful, what a website it is! This weblog gives useful data to us, keep it up.
gamefly free trial 2019 coupon
دوشنبه 20 خرداد 1398 04:39 ب.ظ
Greetings! Very helpful advice in this particular post!

It is the little changes that produce the most significant changes.
Many thanks for sharing!
Mikki
یکشنبه 19 خرداد 1398 09:33 ق.ظ
Sweet blog! I found it while searching on Yahoo News.
Do you have any suggestions on how to get listed in Yahoo News?
I've been trying for a while but I never seem to get there!
Thanks
Grupo Coral
شنبه 18 خرداد 1398 02:13 ق.ظ
Hello, I enjoy reading through your article. I like to
write a little comment to support you.
Carlos Magno Nunes Barcelos
پنجشنبه 16 خرداد 1398 08:44 ب.ظ
Asking questions are actually good thing if you are not understanding anything completely, however this article presents nice understanding
yet.
tinyurl.com
پنجشنبه 16 خرداد 1398 08:14 ب.ظ
Hurrah! In the end I got a website from where I be capable of really take helpful
facts concerning my study and knowledge.
Devin
پنجشنبه 16 خرداد 1398 06:09 ب.ظ
What's up every one, here every one is sharing these kinds of know-how, therefore it's good to
read this webpage, and I used to go to see this webpage every day.
gamefly free trial
پنجشنبه 16 خرداد 1398 03:17 ب.ظ
It's very simple to find out any matter on net as compared
to textbooks, as I found this article at this web site.
gamefly free trial
پنجشنبه 16 خرداد 1398 09:25 ق.ظ
Amazing things here. I am very satisfied to look your article.
Thank you a lot and I'm looking forward to touch you.
Will you kindly drop me a mail?
Carlos Magno Nunes Barcelos
چهارشنبه 15 خرداد 1398 06:58 ب.ظ
Thank you for the good writeup. It in fact was a amusement account it.
Look advanced to far added agreeable from you!
By the way, how could we communicate?
tinyurl.com
چهارشنبه 15 خرداد 1398 04:15 ب.ظ
I think the admin of this site is in fact working hard in favor of his web site, since here every material is quality
based information.
Cristina Boner
جمعه 10 خرداد 1398 11:49 ق.ظ
I like looking through an article that can make people think.
Also, thanks for allowing for me to comment!
gamefly free trial
جمعه 10 خرداد 1398 12:00 ق.ظ
Can I just say what a comfort to discover somebody who actually knows what
they're talking about on the net. You certainly know how to bring
a problem to light and make it important. More people ought to check this out and understand this side of the story.
I can't believe you're not more popular since you definitely possess the
gift.
tinyurl.com
پنجشنبه 2 خرداد 1398 11:51 ب.ظ
What's up to all, how is the whole thing, I think every one is getting more from this web page, and your views are good
in favor of new viewers.
http://tinyurl.com/y3smjydj
شنبه 28 اردیبهشت 1398 02:31 ب.ظ
Thanks for a marvelous posting! I definitely enjoyed reading
it, you may be a great author.I will remember to bookmark your blog and definitely will come back in the foreseeable future.
I want to encourage yourself to continue your great work, have a nice holiday weekend!
Oliva
شنبه 28 اردیبهشت 1398 08:55 ق.ظ
I'll immediately clutch your rss as I can not in finding your e-mail subscription hyperlink
or e-newsletter service. Do you have any? Kindly permit me understand in order that I may subscribe.

Thanks.
http://tinyurl.com/y4zv4peh
شنبه 28 اردیبهشت 1398 12:36 ق.ظ
Keep on working, great job!
tinyurl.com
جمعه 27 اردیبهشت 1398 07:07 ب.ظ
When I originally left a comment I appear to have clicked
the -Notify me when new comments are added- checkbox and now every time
a comment is added I receive four emails with the exact same comment.
Is there a way you are able to remove me from that service?
Thanks a lot!
tinyurl.com
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 09:10 ب.ظ
Hi there I am so grateful I found your blog page, I really
found you by error, while I was looking on Aol for something else, Nonetheless I am here now and would just like to say kudos for a tremendous post and a all round entertaining blog (I also love the theme/design),
I don't have time to browse it all at the moment but I
have saved it and also included your RSS feeds, so when I have time I will be back to read more, Please do keep up
the superb work.
Hyman
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 12:14 ب.ظ
Thanks for finally talking about >آستارا نیوز - آستارا
قهرمان مسابقات کشتی گیلان
شد <Liked it!
Jeremy
سه شنبه 24 اردیبهشت 1398 11:51 ق.ظ
Great web site you have got here.. It's difficult to find high quality writing like yours these days.

I truly appreciate people like you! Take care!!
http://tinyurl.com/
دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 03:08 ق.ظ
Nice post. I learn something new and challenging
on websites I stumbleupon everyday. It will always be helpful to read content from other writers and use something from other
websites.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo



شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic