تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - فرماندار آستارا در کمیته برنامه ریزی این شهرستان: اعتبارات تخصیصی شهرستان ناچیز و پاسخگوی حجم مطالبات و پیشبرد پروژه‌های عمرانی نیست

حقیقت نیوز

فرماندار آستارا در کمیته برنامه ریزی این شهرستان: اعتبارات تخصیصی شهرستان ناچیز و پاسخگوی حجم مطالبات و پیشبرد پروژه‌های عمرانی نیست

تاریخ:جمعه 8 دی 1396-03:00 ب.ظ

یونس رنجکش در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان مرزی بندر آستارا با اشاره به وجود کاستی های فراوان در بخش زیرساختی این شهرستان افزود: با توجه به اعتباراتی که برای آستارا در سال ۹۶ براساس اولویت های جمعیتی و برخورداری پیش بینی و تخصیص داده می شود متاسفانه مشکلات آن برطرف نخواهد شد.

وی اضافه کرد: مدیران شهرستان باید با همکاری مدیران کل به دنبال کسب اعتبارات ملی و از سایر منابع و وزارتخانه‌ها باشند.

 وی ادامه داد: پیگیری های نماینده شهرستان در این زمینه نیز می تواند بسیارحائز اهمیت باشد هر چند که اقدامات خوبی انجام می دهند اما مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان و استان باید در همراهی با ایشان در جذب اعتبارات ملی پیگیری‌های بیشتری داشته باشند تا بتوانیم کمبودها را جبران کنیم.

 فرماندار آستارا همچنین به مدیران دستگاه‌های اجرایی اعلام کرد که سهم اعتبارات تخصیصی در سطح استان را برای شهرستان پیگیری نمایند و هیچ دستگاهی نباید در این زمینه کوتاهی کند.

 وی اضافه کرد: آستارا شهرستانی با ظرفیت‌های ملی است و نباید به این شهر مرزی محلی و استانی نگاه کرد بلکه باید تلاش کنیم تا پروژه های ملی با اعتبارات ویژه پیگیری و اجرا شود.

 در ادامه این جلسه هر یک از مدیران دستگاه‌های اجرایی به ارائه وضعیت پروژه‌های عمرانی حوزه مدیریت خود و فرآیند پیشرفت فیزیکی آنها پرداختند




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
Jerold
یکشنبه 17 شهریور 1398 04:57 ق.ظ
Great blog right here! Also your website lots up very fast!
What web host are you the usage of? Can I am getting
your affiliate hyperlink on your host? I wish my
web site loaded up as quickly as yours lol
Lisa
سه شنبه 12 شهریور 1398 01:04 ب.ظ
Hello everyone, it's my first visit at this web site, and paragraph is
in fact fruitful in support of me, keep up posting these types of posts.
Anitra
شنبه 9 شهریور 1398 04:34 ق.ظ
I've been surfing online greater than 3 hours these days, yet I by no means found any fascinating
article like yours. It's lovely worth sufficient for me.
In my opinion, if all webmasters and bloggers made excellent content
material as you probably did, the web will probably
be a lot more useful than ever before.
Princess
چهارشنبه 6 شهریور 1398 05:45 ب.ظ
Good day! This post couldn't be written any better! Reading this post reminds me of my old room mate!
He always kept talking about this. I will forward this page to him.
Fairly certain he will have a good read. Many
thanks for sharing!
Mario Celso Lopes
شنبه 8 تیر 1398 06:28 ق.ظ
Great work! This is the kind of information that are meant to
be shared across the internet. Shame on the search engines for no longer positioning this post upper!
Come on over and seek advice from my site . Thanks =)
tinyurl.com
شنبه 18 خرداد 1398 10:08 ب.ظ
There is certainly a lot to find out about this issue.
I like all the points you've made.
https://tinyurl.com
شنبه 18 خرداد 1398 01:52 ب.ظ
This paragraph gives clear idea in favor of the new people of blogging, that
genuinely how to do running a blog.
Micah
پنجشنبه 16 خرداد 1398 10:52 ب.ظ
Thanks designed for sharing such a nice idea, article is fastidious,
thats why i have read it entirely
Angelica
چهارشنبه 15 خرداد 1398 06:21 ب.ظ
Wow! This blog looks just like my old one! It's on a totally different topic but it has pretty much
the same page layout and design. Outstanding choice of colors!
http://tinyurl.com/y292e7ey
چهارشنبه 8 خرداد 1398 11:07 ق.ظ
Hurrah, that's what I was searching for, what
a stuff! existing here at this website, thanks admin of this website.
http://tinyurl.com
دوشنبه 6 خرداد 1398 11:44 ب.ظ
Admiring the time and energy you put into your blog and detailed information you offer.
It's good to come across a blog every once in a while that isn't the same old
rehashed information. Wonderful read! I've saved your site and
I'm adding your RSS feeds to my Google account.
Marylyn
یکشنبه 5 خرداد 1398 05:19 ق.ظ
Very nice post. I absolutely love this website. Stick with
it!
Annabelle
پنجشنبه 2 خرداد 1398 01:22 ب.ظ
I'm truly enjoying the design and layout of your site.
It's a very easy on the eyes which makes it much more pleasant for me to come here and visit more often. Did you
hire out a designer to create your theme? Fantastic
work!
tinyurl.com
چهارشنبه 1 خرداد 1398 01:18 ق.ظ
Hello, its fastidious paragraph on the topic of media print, we all know media is a fantastic
source of facts.
http://tinyurl.com/
دوشنبه 30 اردیبهشت 1398 12:33 ق.ظ
Hey there would you mind letting me know which
web host you're using? I've loaded your blog in 3 different web browsers and
I must say this blog loads a lot quicker then most. Can you recommend a good internet hosting provider at a fair price?
Kudos, I appreciate it!
Elissa
یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 09:52 ق.ظ
It's really a nice and useful piece of information. I am happy that you just shared this useful info
with us. Please stay us informed like this. Thanks for sharing.
Amee
شنبه 28 اردیبهشت 1398 03:04 ب.ظ
Excellent beat ! I would like to apprentice while you amend your site,
how could i subscribe for a blog web site? The account helped me a acceptable deal.
I had been tiny bit acquainted of this your broadcast offered bright clear concept
tinyurl.com
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 10:27 ق.ظ
I want to to thank you for this very good read!!
I absolutely enjoyed every bit of it. I have got you book-marked to look at new things you post…
tinyurl.com
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 08:10 ق.ظ
I couldn't resist commenting. Well written!
Umanizzare
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 05:31 ق.ظ
I have learn some good stuff here. Certainly price bookmarking for revisiting.
I wonder how a lot attempt you put to make any such magnificent informative site.
tinyurl.com
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 03:19 ق.ظ
Wow, that's what I was looking for, what a stuff!
existing here at this blog, thanks admin of this web site.
http://tinyurl.com/
دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 10:44 ق.ظ
It's awesome for me to have a website, which is good in favor of my experience.

thanks admin
tinyurl.com
یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 05:45 ق.ظ
Great beat ! I wish to apprentice while you amend your web site, how can i subscribe for a blog site?

The account aided me a acceptable deal. I had
been a little bit acquainted of this your broadcast provided bright clear concept
Daniel Dantas
یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 01:38 ق.ظ
Whats up this is somewhat of off topic but I was wanting to know if blogs use
WYSIWYG editors or if you have to manually code with HTML.
I'm starting a blog soon but have no coding know-how so I wanted to get guidance from someone with
experience. Any help would be enormously appreciated!
Audrey
شنبه 21 اردیبهشت 1398 10:40 ق.ظ
Right here is the perfect webpage for anybody who would
like to understand this topic. You realize a whole lot its almost tough to argue with you (not that I actually
would want to…HaHa). You definitely put a
new spin on a topic that's been written about for decades.
Wonderful stuff, just excellent!
http://tinyurl.com/y3whf2jp
جمعه 20 اردیبهشت 1398 01:59 ق.ظ
I all the time used to study paragraph in news papers but now as
I am a user of web thus from now I am using net for content,
thanks to web.
Dustin
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 07:04 ق.ظ
Very nice post. I just stumbled upon your
blog and wanted to say that I've really enjoyed browsing your
blog posts. After all I'll be subscribing to your feed and I hope
you write again soon!
Florrie
چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 01:50 ب.ظ
Thanks for sharing your thoughts about ig. Regards
Elvia
چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 04:44 ق.ظ
I'm not sure where you are getting your information, but good topic.
I needs to spend some time learning more or understanding more.

Thanks for wonderful information I was looking for this info for my mission.
Bichara Previc
سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 08:19 ق.ظ
I am extremely impressed with your writing skills and also with the layout
on your weblog. Is this a paid theme or did you modify it yourself?
Anyway keep up the excellent quality writing, it is rare
to see a nice blog like this one today.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo