به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - نوار ساحلی و تالاب استیل آستارا برای نوروز بدون زباله آماده شدند

حقیقت نیوز

نوار ساحلی و تالاب استیل آستارا برای نوروز بدون زباله آماده شدند

تاریخ:یکشنبه 27 اسفند 1396-12:11 ب.ظ

بخشی از نوار ساحلی و تالاب استیل آستارا در آستانه عید نوروز و استقبال از گردشگران، توسط جمعی از مرزبانان، نیروهای شهرداری و دوستداران محیط زیست پاکسازی شد.

سرهنگ نوذر مرادی فرمانده هنگ مرزی آستارا روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: حدود 40 نفر از مرزبانان و مرزنشینان آستارا برای نخستین بار در اقدامی خودجوش از نوار ساحلی این شهرستان، حدود یک و نیم تن زباله جمع کردند.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست آستارا نیز در این خصوص بیان کرد: دوستداران طبیعت با همکاری نیروهای خدمات شهری شهرداری آستارا، یک تن زباله از محدوده تالاب استیل جمع کردند و مردم باید در نگهداری محیط زیست همت کنند.
محمدرضا روشنی با اشاره به اینکه برنامه های فرهنگی حوزه محیط زیست بهانه ای برای حفاظت از این گنجینه خدادادی است، خاطرنشان کرد: از بین رفتن گونه های گیاهی و جانوری، خشکی تالاب ها و رودخانه ها و تولید پساب ها و پسماندهای کشاورزی و صنعتی، محیط زیست را در سال های اخیر به خطر انداخته است.
وی بیان کرد: محیط بانان در پارک طبیعت گردی پناهگاه حیات وحش آستارا، کیسه های زباله توزیع خواهند کرد تا با همکاری گردشگران، انباشت زباله را در طبیعت شاهد نباشیم.
بندر آستارا با 18 کیلومتر نوار ساحلی در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و تالاب استیل آن با 138 هکتار وسعت از مناطق گردشگری آن است و در این شهرستان روزانه به طور میانگین، 120 تن زباله تولید و در منطقه داداش آباد در نزدیکی ساحل خزر دفن می شود.




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
sling tv
سه شنبه 24 دی 1398 10:07 ق.ظ
This website was... how do I say it? Relevant!! Finally I've
found something that helped me. Thanks!
quest bars cheap
شنبه 16 آذر 1398 03:36 ب.ظ
I must thank you for the efforts you've put in penning
this blog. I really hope to check out the same high-grade blog posts from you in the future as
well. In fact, your creative writing abilities has inspired me to get my own, personal blog now
;)
plenty of fish dating site
دوشنبه 20 آبان 1398 12:33 ب.ظ
Having read this I believed it was really enlightening. I
appreciate you taking the time and effort to put this
article together. I once again find myself spending way too much time both reading and
commenting. But so what, it was still worthwhile!
health benefits of coconut oil
سه شنبه 7 آبان 1398 12:10 ب.ظ
Hey there! I could have sworn I've been to this blog before but after reading through some of the post
I realized it's new to me. Nonetheless, I'm definitely glad I found it and I'll be bookmarking and
checking back frequently!
Augustina
پنجشنبه 21 شهریور 1398 02:23 ب.ظ
Hello this is kinda of off topic but I was wondering if blogs use WYSIWYG editors or if you have to manually code with HTML.

I'm starting a blog soon but have no coding experience so
I wanted to get guidance from someone with experience. Any help would
be enormously appreciated!
Waldo
یکشنبه 17 شهریور 1398 03:41 ق.ظ
I like the valuable info you provide in your articles.

I'll bookmark your weblog and check again here regularly.
I am quite sure I'll learn many new stuff right here!
Best of luck for the next!
minecraft games
سه شنبه 12 شهریور 1398 11:05 ب.ظ
It's the best time to make some plans for the future and it is time
to be happy. I have read this post and if I could I wish to suggest you
some interesting things or advice. Maybe you could write next articles referring to this article.
I want to read even more things about it!
Melba
سه شنبه 12 شهریور 1398 01:20 ق.ظ
What's up, I would like to subscribe for this website to take most up-to-date
updates, thus where can i do it please assist.
Hye
دوشنبه 11 شهریور 1398 11:31 ب.ظ
Hey! Would you mind if I share your blog with my facebook group?
There's a lot of people that I think would really enjoy your content.

Please let me know. Cheers
plenty of fish dating site
سه شنبه 1 مرداد 1398 05:22 ب.ظ
These are genuinely impressive ideas in concerning blogging.
You have touched some good points here. Any way keep up
wrinting.
how to get help in windows 10
پنجشنبه 27 تیر 1398 04:27 ق.ظ
My relatives all the time say that I am killing my time
here at net, however I know I am getting know-how everyday by reading
such nice articles.
how to get help in windows 10
چهارشنبه 26 تیر 1398 08:43 ق.ظ
I'm not sure exactly why but this weblog is loading
extremely slow for me. Is anyone else having this
issue or is it a problem on my end? I'll check back later and
see if the problem still exists.
Leif
جمعه 7 تیر 1398 06:21 ب.ظ
Howdy this is kinda of off topic but I was wanting
to know if blogs use WYSIWYG editors or if you have to manually code with HTML.
I'm starting a blog soon but have no coding knowledge so I wanted to get advice from someone with experience.
Any help would be enormously appreciated!
gamefly free trial
سه شنبه 14 خرداد 1398 10:56 ق.ظ
Normally I don't read post on blogs, however I wish to say that this write-up very compelled me to
check out and do it! Your writing taste has been surprised me.
Thanks, quite great post.
gamefly free trial
جمعه 10 خرداد 1398 05:32 ب.ظ
I just like the valuable information you provide in your articles.

I will bookmark your weblog and take a look at again right here regularly.
I'm moderately certain I'll be informed a lot of new stuff proper right
here! Best of luck for the following!
g
یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 10:28 ق.ظ
Hi there I am so glad I found your webpage, I really found you by error, while I was
browsing on Google for something else, Nonetheless I am here now and would
just like to say cheers for a marvelous post and a all round interesting blog
(I also love the theme/design), I don’t have time to
go through it all at the moment but I have book-marked it and also added in your
RSS feeds, so when I have time I will be back to read much
more, Please do keep up the awesome jo.
gamefly free trial
شنبه 14 اردیبهشت 1398 09:57 ق.ظ
Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you writing this write-up
plus the rest of the site is also very good.
minecraft
سه شنبه 20 فروردین 1398 05:11 ق.ظ
Keep on writing, great job!
minecraft
دوشنبه 19 فروردین 1398 09:25 ب.ظ
I just like the helpful information you provide on your articles.
I will bookmark your blog and take a look at again here regularly.
I'm somewhat sure I'll learn many new stuff proper right here!
Good luck for the next!
minecraft
دوشنبه 19 فروردین 1398 01:37 ق.ظ
Please let me know if you're looking for a
author for your weblog. You have some really good articles
and I believe I would be a good asset. If you ever want to
take some of the load off, I'd love to write some articles for your blog in exchange for a link back to mine.
Please blast me an e-mail if interested. Kudos!
http://goo.gl/8r1Yuu
سه شنبه 13 فروردین 1398 02:24 ب.ظ
WOW just what I was searching for. Came here by searching for minecraft
space cord coolmath
جمعه 28 دی 1397 07:54 ق.ظ
Good post
coolmath minesweeper
جمعه 28 دی 1397 07:54 ق.ظ
Good post
Kelsey
سه شنبه 25 دی 1397 06:28 ب.ظ
Greate article. Keep writing such kind of information on your site.
Im really impressed by your blog.
Hello there, You've done an excellent job.
I'll certainly digg it and in my view suggest to my friends.
I am sure they'll be benefited from this website.
Umanizzare
سه شنبه 18 دی 1397 08:21 ق.ظ
Hey there! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would be ok.
I'm absolutely enjoying your blog and look forward to new updates.
brazilian wax near me
سه شنبه 4 دی 1397 03:36 ق.ظ
Neat blog! Is your theme custom made or did you download it from somewhere?
A design like yours with a few simple tweeks would really make my
blog stand out. Please let me know where you got your design. Thanks
brazil flag emoji
یکشنبه 25 آذر 1397 06:44 ق.ظ
I was suggested this web site by my cousin. I'm not sure whether this
post is written by him as no one else know such detailed about my trouble.
You're amazing! Thanks!
Maggie
یکشنبه 25 آذر 1397 02:24 ق.ظ
Your mode of describing everything in this post is genuinely
pleasant, every one can without difficulty know it, Thanks a lot.
Mildred
شنبه 3 آذر 1397 03:15 ب.ظ
Investments in most securities contain dangers.
Arron
شنبه 3 آذر 1397 12:06 ب.ظ
Investor researches shares, bonds, and so on.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo



ساخت وبلاگ در میهن بلاگ

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | اخبار کامپیوتر، فناوری اطلاعات و سلامتی مجله علم و فن | ساخت وبلاگ صوتی صدالاگ | سوال و جواب و پاسخ | رسانه فروردین، تبلیغات اینترنتی، رپرتاژ، بنر، سئو