به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - فرماندار آستارا : رسانه ها برای معرفی فرصت های سرمایه گذاری این شهرستان همت کنند

حقیقت نیوز

فرماندار آستارا : رسانه ها برای معرفی فرصت های سرمایه گذاری این شهرستان همت کنند

تاریخ:یکشنبه 27 اسفند 1396-12:13 ب.ظ

143

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت : رسانه ها برای معرفی فرصت ها و ظرفیت های سرمایه گذاری این شهرستان همت مضاعف داشته و در برندسازی آن همکاری کنند.

یونس رنجکش در نشست رسانه ای پایان سال در جمع مدیران مسئول، خبرنگاران و فعالان رسانه ای آستارا افزود : مغفول ماندن بسیاری از فرصت های توسعه و سرمایه گذاری این شهرستان از گذشته از مهم ترین مشکلاتی است که با آن روبرو هستیم که سهم رسانه های شهرستان بدلیل شناخت از این فرصت ها و ظرفیت ها نقش محوری در بازشناسی و احیای آن ها دارد .

وی ضمن تشکر از همراهی ها و تلاش های فعالان رسانه ای کشور استان و شهرستان در سال ۹۶ با فرمانداری آستارا و پوشش اخبار و رویدادهای این شهرستان اظهار داشت: خوشبختانه رسانه ها و فعالان رسانه ای با درک مسئولیت حرفه ای خود کمک های بسیاری در یک سال گذشته در مسیر برقراری ارتباط مجموعه دستگاه های اجرایی و حاکمیتی با مردم و بالعکس داشته اند که جای تقدیر دارد.

وی ضمن تشریح بخش هایی از اقدامات انجام گرفته در یکسال گذشته در شهرستان آستارا در حوزه های عمرانی،اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی یادآور شد: دولت در این مدت در شهرستان برنامه ریزی های خوبی در مسیر توسعه زیرساخت ها و تحولات توسعه ای آستارا داشته است که مهم ترین آن ها در کنار اقدامات مختلف راه اندازی راه آهن آستارا آستارا و آغاز پروژه بزرگ سدلاستیکی می باشد.

وی افزود: برگزاری همایش ملی فرصت ها و محدودیت های سرمایه گذاری در آستارا در کنار برنامه های مختلف اجتماعی و فرهنگی، توسعه مشارکت های مدنی و تشکیل سازمان های مردم نهاد، حضور مکرر مسئولان گشوری و استانی در شهرستان و پیگیری پروژه مسکن مهر از جمله این موارد می باشد.

فرماندار آستارا بر لزوم همگرایی مردم و مسئولان در شهرستان در مسیر اهداف توسعه و رفع مشکلات آستارا تاکید و ضمن تشکر از نگاه هوشمندانه شهروندان این شهرستان در پیگیری مطالبات اظهار داشت : برای رسیدن به هدف های مورد نظر باید همه در کنار یکدیگر قرار گیریم تا به اهداف برسیم.

وی همچنین مطالبه گری را یک ضرورت در جامعه عنوان و بر رعایت حقوق شهروندی نیز تاکید و خواستار همراهی رسانه ها در فرهنگسازی در این زمینه شد.

فرماندار آستارا در ادامه به بخشی از اخبار منتشر شده در رسانه های مکتوب کشور و استان و شهرستان در خصوص فعالیت های آستارا اشاره و اظهار کرد : علاوه بر انتشار خبرهای مختلف از فرمانداری در خبرگزاری ها، شبکه های اجتماعی بیش از یک هزارو چهارصد عنوان خبر در یکسال گذشته در نشریات مکتوب استانی و کشوری با محوریت فرمانداری که هر گدام از این بارها در رسانه های مجازی بازنشر شده اند منتشر گردید که این برنامه ریز یدر مسیر اهداف برندسازی شهرستان بوده است.

در ادامه این نشست هر یک از خبرنگاران و مدیران مسئول خبرگزاری ها، کانال های شبکه های اجتماعی و نشریات محلی آستارا به طرح دیدگاه های خود پیرامون مسائل مختلف شهرستان پرداختند و ضمن تشکر از فرماندار آستارا برای ایجاد بستری مناسب در راستای فعالیت های رسانه ای در شهرستان و حمایت از انتشار آزاد اطلاعات و اخبار خواستار همراهی ها،همدلی ها و برنامه ریزی های بهتر در سال ۹۷ شدند.

فرماندار آستارا همچنین به پاس قدردانی از زحمات فعالان رسانه ای شهرستان با اهدای لوح تقدیر و تبریک سال جدید از آنان قدردانی کرد.




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
there coconut oil
شنبه 25 آبان 1398 07:41 ق.ظ
I needed to thank you for this excellent read!!
I definitely loved every bit of it. I've got you book-marked to look at new things you post…
coconut oil for
پنجشنبه 23 آبان 1398 07:34 ب.ظ
Spot on with this write-up, I honestly believe that this web site needs a great deal more attention. I'll probably be back
again to read through more, thanks for the information!
where coconut oil
پنجشنبه 23 آبان 1398 11:07 ق.ظ
I absolutely love your blog and find the majority of your post's to be just what I'm looking for.

Would you offer guest writers to write content to suit your
needs? I wouldn't mind producing a post or elaborating on many of
the subjects you write in relation to here. Again,
awesome blog!
plenty of fish dating site
یکشنبه 19 آبان 1398 04:12 ب.ظ
For hottest news you have to pay a quick visit world-wide-web
and on the web I found this website as a most excellent web page for latest
updates.
quest bar
دوشنبه 6 آبان 1398 12:18 ب.ظ
Howdy! This post couldn't be written any better! Reading this post reminds me of my old room mate!
He always kept talking about this. I will forward this article to him.
Pretty sure he will have a good read. Thanks for sharing!
natalielise
دوشنبه 31 تیر 1398 06:56 ب.ظ
It is in reality a great and helpful piece of information.
I'm glad that you shared this useful information with us.

Please stay us informed like this. Thanks for sharing.
natalielise pof
Winnie
جمعه 17 خرداد 1398 03:27 ق.ظ
Whats up are using Wordpress for your site platform?
I'm new to the blog world but I'm trying to get started
and set up my own. Do you require any coding expertise to make your own blog?
Any help would be really appreciated!
tinyurl.com
جمعه 10 خرداد 1398 04:39 ق.ظ
First off I would like to say excellent blog! I had a quick question which I'd like to ask if you don't mind.
I was curious to find out how you center yourself and clear your thoughts before writing.
I've had a hard time clearing my thoughts in getting my thoughts out.
I do enjoy writing but it just seems like the first 10 to 15 minutes tend to be lost simply just
trying to figure out how to begin. Any ideas or hints? Appreciate it!
Frieda
دوشنبه 6 خرداد 1398 11:20 ب.ظ
Ahaa, its nice discussion regarding this paragraph at this place at this webpage, I have read all that, so at this time me also commenting here.
tinyurl.com
دوشنبه 30 اردیبهشت 1398 09:56 ب.ظ
Truly when someone doesn't know afterward its up to other users that they will help, so here it occurs.
Leandra
یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 05:17 ب.ظ
Hi there, I would like to subscribe for this webpage
to get most recent updates, therefore where can i do it please assist.
http://tinyurl.com/y2m29dqn
یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 01:33 ق.ظ
I read this post completely regarding the difference of most recent and preceding technologies, it's amazing article.
Fermin
جمعه 27 اردیبهشت 1398 12:33 ب.ظ
I know this if off topic but I'm looking into starting my own weblog
and was wondering what all is required to get set up?
I'm assuming having a blog like yours would cost a pretty
penny? I'm not very internet savvy so I'm not 100% positive.

Any tips or advice would be greatly appreciated.
Cheers
download minecraft pc
جمعه 27 اردیبهشت 1398 08:29 ق.ظ
I am in fact grateful to the owner of this web page who has shared this fantastic article at at
this time.
tinyurl.com
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 01:33 ق.ظ
Hey there! I simply want to give you a huge thumbs up for the great information you've got right here
on this post. I'll be coming back to your blog
for more soon.
Wilburn
دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 05:28 ق.ظ
Hello! This is my first comment here so I just wanted to give
a quick shout out and tell you I really enjoy reading through your posts.
Can you recommend any other blogs/websites/forums that go
over the same subjects? Thanks for your time!
Katrin
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 05:10 ب.ظ
Unquestionably believe that which you said.

Your favorite reason seemed to be on the net the simplest thing to be aware of.
I say to you, I definitely get annoyed while people consider worries that they plainly don't know about.
You managed to hit the nail upon the top and also defined out the whole thing without
having side-effects , people could take a signal.

Will likely be back to get more. Thanks
Clint
سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 08:47 ب.ظ
I enjoy what you guys tend to be up too. This type of clever work and coverage!
Keep up the excellent works guys I've you guys to blogroll.
Eddy
سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 05:56 ب.ظ
Hey there! This is my first comment here so I just
wanted to give a quick shout out and tell you
I really enjoy reading through your blog posts. Can you recommend any
other blogs/websites/forums that cover the same
subjects? Thanks!
http://tinyurl.com
دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 08:59 ق.ظ
There is definately a lot to learn about this issue.
I really like all the points you have made.
Gilbert
دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 02:25 ق.ظ
I always spent my half an hour to read this webpage's articles all the time along with a
mug of coffee.
http://tinyurl.com
شنبه 14 اردیبهشت 1398 04:20 ب.ظ
Thanks for finally talking about >آستارا نیوز - فرماندار آستارا : رسانه
ها برای معرفی فرصت های سرمایه
گذاری این شهرستان همت کنند <Loved it!
Carlos Magno Nunes Barcelos
پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 10:25 ق.ظ
You can certainly see your skills in the article you write.
The world hopes for even more passionate writers such as you who are not afraid to mention how they believe.
Always follow your heart.
tinyurl.com
چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 11:20 ب.ظ
Amazing things here. I'm very glad to see your post. Thank you a lot and I am having a look forward to touch you.
Will you please drop me a e-mail?
tinyurl.com
چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 02:35 ق.ظ
Whats up very cool web site!! Guy .. Excellent .. Amazing ..
I'll bookmark your blog and take the feeds also?
I am satisfied to seek out a lot of helpful info right here in the publish, we'd like develop more techniques
in this regard, thanks for sharing. . . . . .
Lloyd
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 07:18 ب.ظ
Great blog! Is your theme custom made or did you download it from
somewhere? A design like yours with a few simple tweeks would really make
my blog jump out. Please let me know where you got your theme.
Thanks
Loretta
سه شنبه 3 اردیبهشت 1398 06:15 ب.ظ
We're a gaggle of volunteers and opening a new scheme
in our community. Your site provided us with valuable info to work on.
You have performed a formidable job and our whole community will probably be thankful to you.
Britt
سه شنبه 3 اردیبهشت 1398 02:13 ب.ظ
Hi, Neat post. There's a problem together with your website in internet explorer,
may check this? IE still is the marketplace chief and
a good section of other people will omit your great writing due to this problem.
bit.ly
شنبه 31 فروردین 1398 12:10 ق.ظ
I just like the helpful info you supply for your articles.
I will bookmark your weblog and take a look at again here
regularly. I am quite certain I'll learn many
new stuff proper right here! Good luck for the following!
Hans
جمعه 30 فروردین 1398 07:38 ب.ظ
It is actually a nice and helpful piece of info.
I'm glad that you just shared this helpful information with us.
Please stay us informed like this. Thank you for sharing.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo



ساخت وبلاگ در میهن بلاگ

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | اخبار کامپیوتر، فناوری اطلاعات و سلامتی مجله علم و فن | ساخت وبلاگ صوتی صدالاگ | سوال و جواب و پاسخ | رسانه فروردین، تبلیغات اینترنتی، رپرتاژ، بنر، سئو