به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - رونق فضای کسب و کار در آستارا 500 نفر را شاغل کرد

حقیقت نیوز

رونق فضای کسب و کار در آستارا 500 نفر را شاغل کرد

تاریخ:چهارشنبه 29 فروردین 1397-12:52 ب.ظ

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا گفت: پارسال با صدور 450 پروانه کسب در حوزه بازار و مشاغل خانگی و حمایت های مالی و اداری از فعالان اقتصادی، برای 500 نفر در این شهرستان شغل ایجاد شد.

محسن آهنی روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: سال گذشته 20 نفر با معرفی اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا به بانک های عامل، 50 میلیارد ریال تسهیلات دارای نرخ سود پایین دریافت و واحدهای تولیدی راه اندازی کردند.
وی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید برای توسعه فضای تولید و اشتغال قدم های موثر برداشته، اضافه کرد: ارائه آموزش های فنی و قوانین صنفی به صاحبان واحدهای تولیدی و بازاریان از اولویت های این اداره است و در سال گذشته 600 نفر در این راستا آموزش دیدند.
وی همچنین از معرفی 661 متخلف اقتصادی به تعزیرات حکومتی در سال گذشته خبر داد و بیان کرد: این متخلفان در مجموع به پرداخت 13 میلیارد و 724 میلیون و 582 هزار و 230 ریال جریمه نقدی محکوم شدند.
آهنی ادامه داد: سال گذشته در پی 258 گزارش مردمی از تخلفات اقتصادی، 205 بار گشت مشترک با اداره های مرتبط اجرا و 17 هزار و 744 بار از واحدهای صنفی به خصوص نانوایی های آستارا توسط بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت بازدید شد.
او گفت: بازرسی ها با هدف تنظیم بازار، اصلاح نظام توزیع بر محور عدالت و نظارت بر واحدهای توزیعی، تولیدی و خدماتی انجام می شود و بیشترین تخلف صنفی سال گذشته گرانفروشی و درج نشدن قیمت، صادر نشدن صورتحساب و کم فروشی از دیگر تخلفات اصناف در آستارا بوده است.
سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا از شهروندان و گردشگران خواست در صورت مشاهده تخلف اقتصادی، مراتب را با شماره تلفن 124 به این اداره یا با شماره 01344819767 به واحد بازرسی اتاق اصناف گزارش دهند.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و مرکز آن با حدود پنج هزار واحد تجاری که اغلب در بازارچه ساحلی متمرکز شده، یکی از 20 شهر گردشگرپذیر کشور است.




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
sling tv
سه شنبه 17 دی 1398 01:38 ق.ظ
I blog frequently and I really thank you for your content.
The article has really peaked my interest. I'm going to book mark your site and keep checking for new information about once
a week. I opted in for your Feed too.
sling tv asksylphoflight
یکشنبه 15 دی 1398 01:46 ق.ظ
Thanks for some other wonderful post. The place else may anybody
get that type of information in such an ideal means of writing?
I have a presentation next week, and I'm at the search for
such info.
coconut oil
دوشنبه 25 آذر 1398 02:21 ق.ظ
Great blog here! Also your website loads up very fast! What web host are you using?
Can I get your affiliate link to your host?
I wish my site loaded up as fast as yours lol
quest bars cheap
دوشنبه 18 آذر 1398 07:13 ق.ظ
For newest information you have to pay a visit the web and
on world-wide-web I found this web page as a most excellent web site for hottest updates.
coconut oil that
دوشنبه 4 آذر 1398 06:27 ب.ظ
Wow, that's what I was looking for, what a information! existing here at this webpage, thanks admin of this web page.
http://tinyurl.com/yy6lf9aj
جمعه 17 خرداد 1398 04:47 ب.ظ
You really make it seem really easy along with your presentation however I find
this matter to be actually one thing which I feel I would by no means understand.
It sort of feels too complex and extremely huge for
me. I am taking a look forward to your subsequent publish, I will attempt to get the hold of it!
Melisa
جمعه 10 خرداد 1398 12:13 ق.ظ
If some one wants expert view concerning blogging afterward i advise him/her to
visit this web site, Keep up the good work.
tinyurl.com
چهارشنبه 8 خرداد 1398 07:56 ق.ظ
Hey very interesting blog!
Domenic
شنبه 4 خرداد 1398 05:19 ب.ظ
I would like to thank you for the efforts you've put in penning this blog.
I really hope to see the same high-grade blog posts by you later on as well.
In fact, your creative writing abilities has encouraged
me to get my very own website now ;)
tinyurl.com
سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 01:09 ب.ظ
Very nice article, just what I was looking for.
tinyurl.com
یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 09:01 ق.ظ
Thanks for the good writeup. It in truth was a leisure account
it. Glance complicated to more brought agreeable from you!
However, how could we keep in touch?
tinyurl.com
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 07:07 ب.ظ
I constantly emailed this web site post page to all my contacts, since if
like to read it after that my contacts will too.
Toby
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 07:21 ب.ظ
Appreciate this post. Will try it out.
Elijah
یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 04:28 ق.ظ
This is a topic which is near to my heart... Best wishes!
Where are your contact details though?
http://tinyurl.com/y4lsnl3d
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 04:36 ب.ظ
I have read so many posts regarding the blogger lovers except this post is truly a good piece of
writing, keep it up.
Maple
چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 12:59 ق.ظ
Hello, yeah this paragraph is truly good and I have learned lot of things from it
concerning blogging. thanks.
Grupo Coral
دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 03:22 ب.ظ
Having read this I thought it was really enlightening.
I appreciate you taking the time and effort to put this article together.
I once again find myself personally spending way
too much time both reading and commenting. But so what, it was still worth
it!
Ashlee
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 08:26 ق.ظ
Your style is so unique compared to other people I've
read stuff from. Thank you for posting when you have the
opportunity, Guess I will just bookmark this site.
Willis
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 06:16 ق.ظ
Thank you for every other fantastic post. Where else may anybody
get that kind of info in such a perfect means of writing?

I've a presentation subsequent week, and I'm at the look for such info.
Paige
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 04:01 ق.ظ
Great blog right here! Also your web site loads up very
fast! What host are you using? Can I get your affiliate hyperlink for your
host? I want my web site loaded up as fast as yours lol
Sylvia
جمعه 13 اردیبهشت 1398 09:22 ب.ظ
Hey excellent blog! Does running a blog like this require a massive amount work?
I've virtually no expertise in coding but I had been hoping
to start my own blog soon. Anyhow, should you have
any recommendations or techniques for new blog owners please share.

I understand this is off topic however I just had to ask.
Thanks a lot!
Carmine
جمعه 13 اردیبهشت 1398 08:31 ب.ظ
You really make it appear so easy together with your presentation but
I find this topic to be really one thing that I
believe I'd never understand. It seems too
complex and very extensive for me. I'm taking a look ahead
on your subsequent publish, I will attempt to get the cling
of it!
tinyurl.com
پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 03:30 ق.ظ
I do accept as true with all of the ideas you have presented for your post.
They are very convincing and will certainly work.
Nonetheless, the posts are very short for starters.
May just you please extend them a bit from subsequent time?
Thanks for the post.
Eliza
پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 12:35 ق.ظ
Hi, I do believe this is a great website. I stumbledupon it ;)
I will come back yet again since i have saved as a favorite it.

Money and freedom is the best way to change, may you be rich
and continue to help others.
Dana
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 07:10 ق.ظ
Wow, this piece of writing is nice, my younger sister is analyzing these
things, so I am going to let know her.
bit.ly
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 03:29 ق.ظ
I know this if off topic but I'm looking
into starting my own weblog and was curious what all is required to get setup?
I'm assuming having a blog like yours would cost a pretty penny?

I'm not very web smart so I'm not 100% sure. Any recommendations or advice would be greatly appreciated.
Kudos
Carlos Magno Nunes Barcelos
دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 10:38 ق.ظ
I think the admin of this site is actually working hard in support of his web page, because here every
material is quality based stuff.
bit.ly
دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 07:15 ق.ظ
Awesome blog! Do you have any hints for aspiring writers?

I'm hoping to start my own site soon but I'm a little lost on everything.

Would you advise starting with a free platform like Wordpress or
go for a paid option? There are so many options out there that I'm completely overwhelmed
.. Any suggestions? Thanks a lot!
Trina
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 02:36 ق.ظ
Hey there! I could have sworn I've been to this
blog before but after browsing through some
of the post I realized it's new to me. Anyways, I'm definitely glad I found it and I'll be book-marking
and checking back frequently!
Royce
جمعه 6 اردیبهشت 1398 03:25 ق.ظ
This is very fascinating, You are a very skilled blogger.
I've joined your feed and stay up for in search of more of your magnificent post.

Also, I have shared your site in my social networks
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo



ساخت وبلاگ در میهن بلاگ

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | ساخت وبلاگ صوتی صدالاگ | سوال و جواب و پاسخ | رسانه فروردین، تبلیغات اینترنتی، رپرتاژ، بنر، سئو | Buy Website Traffic