به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - طرح گردشگری بی بی یانلو متعلق به شهرداری آستاراست

حقیقت نیوز

طرح گردشگری بی بی یانلو متعلق به شهرداری آستاراست

تاریخ:جمعه 31 فروردین 1397-01:15 ب.ظ

دبیر شورای اسلامی شهر آستارا گفت: طرح گردشگری بی بی یانلو متعلق به شهرداری این شهر است و دستگاه های اداری به جای تمرکز به کارها و برنامه های خود، طرح های آن نهاد را به نام خود عنوان نکنند.

میثم الوان پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: منطقه جنگلی بی بی یانلو در بخش مرکزی آستارا یک هزار و 600 هکتار وسعت دارد و طرح توسعه گردشگری در بخشی از آن با همکاری فرمانداری، نظارت مستقیم شورای اسلامی شهر و شهرداری و با مشارکت 2 سرمایه گذار بخش خصوصی اجرا می شود و مجوزهای آن با همکاری ادارات دیگر اخذ شده است.
وی اظهار کرد: بی بی یانلو طی قرارداد 15 ساله و قابل تمدید از سوی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آستارا به شهرداری این شهر واگذار شده و شهرداری نیز آن را با لحاظ صرفه و صلاح خود، با قراردادی حقوقی و محکم در اختیار سرمایه گذاران قرار داده است.
الوان پور ادامه داد: طرح گردشگری بی بی یانلو در چند مرحله اجرا و به عنوان بزرگترین پارک جنگلی استان گیلان تکمیل خواهد شد و مرحله نخست آن با راه اندازی پیست دوچرخه سواری و پارک بازی کودک در حال پایان است و در مراحل بعدی، سورتمه و به احتمال زیاد زیپ لاین نیز راه اندازی خواهد شد.
دبیر شورای اسلامی شهر آستارا بیان کرد: این طرح گردشگری به طور رسمی افتتاح نشده اما در تعطیلات نوروز و روزهای تعطیل ، مورد استفاده مردم و گردشگران قرار گرفته است.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و مرکز آن با جاذبه های طبیعی، اقتصادی و تاریخی جزو 20 شهر گردشگرپذیر ایران است.




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
why not look here
یکشنبه 4 اسفند 1398 07:00 ب.ظ
What's Happening i'm new to this, I stumbled
upon this I have found It absolutely useful and it has aided me out loads.
I am hoping to give a contribution & help other users like its aided me.
Good job.
sling tv
سه شنبه 24 دی 1398 09:58 ب.ظ
I’m not that much of a online reader to be honest but your blogs really nice, keep it up!
I'll go ahead and bookmark your site to come back later on. All the best
how to get help in windows 10
شنبه 7 دی 1398 08:43 ق.ظ
Having read this I believed it was very informative. I appreciate you
spending some time and effort to put this content together.
I once again find myself spending way too much time both reading
and posting comments. But so what, it was still worthwhile!
how to get help in windows 10
شنبه 7 دی 1398 05:31 ق.ظ
It is perfect time to make some plans for the
long run and it's time to be happy. I have read this post and if I could I want to recommend you
few attention-grabbing issues or suggestions. Perhaps you can write subsequent articles relating to this
article. I desire to read more things approximately it!
ps4 games
شنبه 23 آذر 1398 04:25 ق.ظ
Wow! In the end I got a blog from where I can really obtain valuable data concerning my study and knowledge.
https://tinyurl.com
جمعه 22 آذر 1398 06:41 ب.ظ
Unquestionably believe that whicxh you stated. Your favoorite justification seemed
to be on thee web the easiest thing to be aware of.
I say to you,I definitel get irked whie people think about worries that they just don't know about.
You managed to hit the nail upon the top and also defined
out the whole thing without having side-effects , people can take a signal.
Will probably be back to get more. Thanks
quest bars cheap
چهارشنبه 13 آذر 1398 03:12 ق.ظ
An impressive share! I have just forwarded this onto a coworker who had been doing a little homework on this.
And he in fact ordered me dinner simply because I stumbled upon it for him...

lol. So let me reword this.... Thanks for the meal!! But yeah, thanx
for spending some time to discuss this matter here on your site.
quest bars cheap
شنبه 9 آذر 1398 08:41 ق.ظ
Admiring the time and energy you put into your blog and
detailed information you provide. It's great to come across a blog
every once in a while that isn't the same out of date rehashed information. Wonderful read!
I've bookmarked your site and I'm adding your RSS feeds to my Google account.
ps4 games
پنجشنبه 7 آذر 1398 02:35 ب.ظ
Hello there! This blog post couldn't be written much better!
Going through this article reminds me of my previous
roommate! He continually kept talking about this. I most certainly will forward this post to
him. Pretty sure he's going to have a great read. I appreciate you for sharing!
http://tinyurl.com/w4rums7
دوشنبه 4 آذر 1398 02:43 ق.ظ
This is really interesting, You're a very skilled blogger.
I've joined your feed and look forward to seeking more
of your magnificent post. Also, I have shared your site in my social networks!
tinyurl.com
چهارشنبه 29 آبان 1398 03:27 ب.ظ
Very good post. I certainly appreciate this site.
Stick with it!
tinyurl.com
چهارشنبه 29 آبان 1398 06:03 ق.ظ
That is a very good tip particularly to those fresh to
the blogosphere. Simple but very accurate information… Appreciate your sharing this
one. A must read article!
plenty of fish dating site
دوشنبه 27 آبان 1398 12:52 ب.ظ
That is a very good tip especially to those fresh to the blogosphere.
Short but very accurate information… Thank you for sharing this one.
A must read article!
Get More Info
سه شنبه 21 آبان 1398 07:02 ق.ظ
Attractive section of content. I just stumbled upon your site and
in accession capital to assert that I get actually enjoyed account your blog posts.
Any way I will be subscribing to your augment and even I achievement you access consistently quickly.
minecraft games
دوشنبه 28 مرداد 1398 04:58 ب.ظ
These are truly great ideas in concerning blogging.

You have touched some good things here. Any way
keep up wrinting.
plenty of fish https://natalielise.tumblr.com
جمعه 11 مرداد 1398 02:40 ق.ظ
Hello my friend! I want to say that this post is awesome, great
written and come with almost all vital infos. I would like to see extra posts
like this . plenty of fish natalielise
plenty of fish dating site
پنجشنبه 3 مرداد 1398 09:20 ق.ظ
With havin so much written content do you ever run into
any problems of plagorism or copyright violation? My site
has a lot of completely unique content I've either created myself or outsourced but it appears a lot of it is
popping it up all over the web without my agreement.
Do you know any methods to help protect against content from being stolen? I'd certainly appreciate it.
plenty of fish dating site
سه شنبه 1 مرداد 1398 07:42 ب.ظ
I really like looking through an article that can make
men and women think. Also, many thanks for allowing me to comment!
how to get help in windows 10
چهارشنبه 26 تیر 1398 05:18 ق.ظ
What's up, I read your blog like every week. Your story-telling style is witty, keep it up!
tinyurl.com
دوشنبه 27 خرداد 1398 01:59 ب.ظ
Definitely believe that that you stated. Your favorite reason appeared to be at the web the easiest factor to
take into accout of. I say to you, I definitely get annoyed whilst other folks consider worries that they just don't know
about. You managed to hit the nail upon the highest and also outlined out the whole thing with no need side-effects , people can take a signal.
Will likely be back to get more. Thank you
gamefly free trial
چهارشنبه 15 خرداد 1398 03:43 ب.ظ
An interesting discussion is worth comment. I believe that you should write more on this topic, it may not be a taboo matter but usually
people don't discuss such subjects. To the next!
All the best!!
gamefly free trial
سه شنبه 14 خرداد 1398 01:43 ب.ظ
I was wondering if you ever thought of changing the layout of your site?
Its very well written; I love what youve got to say.
But maybe you could a little more in the way
of content so people could connect with it better. Youve got an awful lot of
text for only having one or two pictures.
Maybe you could space it out better?
gamefly free trial
دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 01:03 ق.ظ
As the admin of this web page is working, no question very shortly it will
be famous, due to its quality contents.
gamefly
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 06:13 ب.ظ
I am really loving the theme/design of your weblog. Do you ever run into any internet browser
compatibility problems? A couple of my blog readers have complained about my site not
operating correctly in Explorer but looks great in Firefox.
Do you have any tips to help fix this problem?
minecraft
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 03:12 ب.ظ
Appreciating the time and energy you put into your website and in depth information you present.
It's nice to come across a blog every once in a while
that isn't the same unwanted rehashed information. Wonderful read!

I've saved your site and I'm adding your RSS feeds to my Google account.
minecraft
چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398 07:23 ق.ظ
My family members every time say that I am wasting my time
here at net, except I know I am getting experience all the time by
reading thes good posts.
minecraft
دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 09:09 ق.ظ
Hello to all, the contents existing at this website are genuinely remarkable for people
knowledge, well, keep up the good work fellows.
tinyurl.com
پنجشنبه 22 فروردین 1398 12:06 ق.ظ
I'm really enjoying the theme/design of your site.
Do you ever run into any web browser compatibility issues?
A few of my blog visitors have complained about my website not working correctly in Explorer but looks great in Chrome.
Do you have any solutions to help fix this issue?
minecraft
سه شنبه 20 فروردین 1398 06:23 ق.ظ
It's perfect time to make some plans for the future
and it's time to be happy. I have read this post and if I could I want to suggest you some interesting things or suggestions.

Perhaps you can write next articles referring to this article.

I desire to read even more things about it!
tinyurl.com
یکشنبه 18 فروردین 1398 04:39 ب.ظ
Greetings! Very helpful advice within this article!
It's the little changes that make the most
important changes. Thanks a lot for sharing!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo



ساخت وبلاگ در میهن بلاگ

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | اخبار کامپیوتر، فناوری اطلاعات و سلامتی مجله علم و فن | ساخت وبلاگ صوتی صدالاگ | سوال و جواب و پاسخ | رسانه فروردین، تبلیغات اینترنتی، رپرتاژ، بنر، سئو