تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - فرماندار آستارا روز جهانی قدس تجلی انسجام مردم برابر استکبار جهانی است

حقیقت نیوز

فرماندار آستارا روز جهانی قدس تجلی انسجام مردم برابر استکبار جهانی است

تاریخ:یکشنبه 13 خرداد 1397-08:16 ب.ظ

فرماندار آستارا گفت: روز جهانی قدس تجلی وحدت و انسجام اقشار مختلف مردم در برابر استکبار جهانی است و مردم این شهرستان در راهپیمایی این روز بزرگ، حضور پرشور خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ یونس رنجکش شامگاه شنبه در جلسه ستاد هماهنگی روز جهانی قدس در فرمانداری آستارا افزود: با توجه به تحولات مختلف سیاسی جهان از جمله خروج آمریکا از برجام و انتقال سفارت آن کشور به بیت‌المقدس، راهپیمایی روز جهانی قدس امسال از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی اظهار کرد: محکومیت رفتارهای نژادپرستانه رژیم صهیونیستی، جهانی شده و همبستگی و اتحاد ملت های مسلمان، نیاز اساسی جهان اسلام است.
وی بیان کرد: روز جهانی قدس از یادگارهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و نشانگر دوراندیشی ایشان نسبت به سرنوشت ملت‌های مسلمان است.
رنجکش با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس در ایجاد همگرایی داخلی و انسجام مسلمانان جهان افزود: ایران پایه گذار روز جهانی قدس است و باید در یک صف واحد برای دفاع از آرمان های ملت مظلوم فلسطین پیشگام باشیم.
راهپیمایی روز جهانی قدس در آستارا روز جمعه 18 خرداد ساعت 11 از مقابل سپاه آغاز خواهد شد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
Sharon
پنجشنبه 23 خرداد 1398 01:39 ب.ظ
Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you
penning this write-up and the rest of the site is also very good.
hubpages.com
چهارشنبه 22 خرداد 1398 12:45 ب.ظ
You are my intake, I possess few blogs and sometimes run out from
brand :).
Elana
شنبه 18 خرداد 1398 06:17 ب.ظ
I read this piece of writing completely on the topic
of the comparison of newest and earlier technologies, it's amazing article.
tinyurl.com
جمعه 17 خرداد 1398 02:44 ب.ظ
Greetings! Very helpful advice in this particular post! It's
the little changes that produce the biggest changes. Thanks for sharing!
Carlos Eduardo Veiga Petrobras
پنجشنبه 16 خرداد 1398 11:21 ب.ظ
What's Going down i'm new to this, I stumbled upon this I have discovered It
positively useful and it has helped me out loads.
I am hoping to give a contribution & assist other users like its helped me.

Good job.
Phillis
پنجشنبه 16 خرداد 1398 09:02 ب.ظ
Very good website you have here but I was curious about if you knew of
any discussion boards that cover the same topics
talked about in this article? I'd really like to be a part
of community where I can get responses from other experienced individuals that share the same interest.

If you have any recommendations, please let me know. Thank you!
tinyurl.com
پنجشنبه 16 خرداد 1398 03:51 ق.ظ
Great post. I used to be checking constantly this blog and I'm inspired!

Very helpful information particularly the closing section :) I care for such information much.
I was looking for this certain information for a very lengthy time.
Thank you and best of luck.
tinyurl.com
دوشنبه 13 خرداد 1398 05:48 ق.ظ
I quite like looking through an article that can make people think.

Also, many thanks for permitting me to comment!
Bryon
دوشنبه 6 خرداد 1398 03:14 ب.ظ
This paragraph is in fact a fastidious one it assists new net viewers,
who are wishing in favor of blogging.
http://tinyurl.com/
چهارشنبه 1 خرداد 1398 03:49 ب.ظ
I am really enjoying the theme/design of your
weblog. Do you ever run into any web browser compatibility issues?
A small number of my blog readers have complained about my site not operating correctly in Explorer but looks great in Chrome.

Do you have any tips to help fix this problem?
http://tinyurl.com/
دوشنبه 30 اردیبهشت 1398 06:13 ق.ظ
I read this paragraph completely on the topic of the comparison of
latest and previous technologies, it's remarkable article.
Fernanda Lara Tórtima
یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 02:55 ق.ظ
Greate post. Keep posting such kind of information on your page.
Im really impressed by your site.
Hello there, You have performed an incredible job.
I will certainly digg it and in my view recommend to my friends.
I'm sure they'll be benefited from this website.
Andre
شنبه 28 اردیبهشت 1398 12:23 ق.ظ
Hi! I understand this is sort of off-topic but I had
to ask. Does running a well-established website like yours
take a massive amount work? I am completely new to blogging however I do write
in my journal on a daily basis. I'd like to start a blog so I will be able to share my experience and views online.
Please let me know if you have any recommendations or tips for new aspiring bloggers.

Thankyou!
Mellissa
جمعه 27 اردیبهشت 1398 05:34 ق.ظ
Hi there are using Wordpress for your site platform?
I'm new to the blog world but I'm trying to get started and create my own. Do you require any html coding expertise to make your own blog?
Any help would be really appreciated!
Trisha
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 10:07 ب.ظ
I love it whenever people come together and share views.
Great blog, keep it up!
tinyurl.com
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 09:25 ق.ظ
Tremendous things here. I am very satisfied to see your article.
Thanks a lot and I am having a look ahead to contact you.

Will you please drop me a mail?
http://tinyurl.com/
شنبه 21 اردیبهشت 1398 03:32 ق.ظ
Stunning quest there. What occurred after? Good
luck!
Daniel Dantas
جمعه 20 اردیبهشت 1398 12:15 ب.ظ
Sweet blog! I found it while searching on Yahoo News. Do you have any
suggestions on how to get listed in Yahoo News? I've been trying for
a while but I never seem to get there! Cheers
https://tinyurl.com/
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 01:35 ب.ظ
I am extremely impressed with your writing skills
as well as with the layout on your blog. Is this a paid theme
or did you modify it yourself? Anyway keep up the excellent quality writing,
it is rare to see a nice blog like this one these days.
http://tinyurl.com/
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 12:48 ب.ظ
I got this website from my buddy who shared with me on the topic of this web site and at
the moment this time I am visiting this site and reading very informative posts at this time.
outsource payroll administration
چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 06:30 ب.ظ
Great post. I was checking continuously this blog and I'm impressed!
Extremely helpful information particularly the last part :
) I care for such info much. I was looking for this certain information for a long time.
Thank you and good luck.
Dylan
چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 06:37 ق.ظ
Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though you relied on the video to make your point.
You clearly know what youre talking about, why waste your intelligence on just posting videos to your
weblog when you could be giving us something enlightening to read?
Maribel
چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 01:20 ق.ظ
You have made some good points there. I checked on the internet to learn more about the issue and found most individuals will go along with your views on this web site.
Bichara Previc
دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 07:18 ب.ظ
Fastidious answers in return of this difficulty with firm
arguments and describing all about that.
Betsy
شنبه 14 اردیبهشت 1398 04:26 ق.ظ
Hello, just wanted to say, I enjoyed this post.
It was funny. Keep on posting!
Angelica
شنبه 14 اردیبهشت 1398 12:11 ق.ظ
I all the time emailed this website post page to all my friends, as if like to read it next my contacts will too.
Carlos Magno Nunes Barcelos
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 08:50 ب.ظ
Great post. I was checking continuously this blog
and I am impressed! Extremely useful information particularly the last part :
) I care for such information a lot. I was looking for this certain info for a long time.

Thank you and good luck.
Klaus
دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 04:09 ب.ظ
If some one desires to be updated with latest technologies afterward he must be pay a visit this
web site and be up to date every day.
Clarita
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 11:50 ق.ظ
I'd like to thank you for the efforts you've put in penning this blog.
I am hoping to check out the same high-grade content
by you in the future as well. In fact, your creative writing
abilities has motivated me to get my very own site
now ;)
Latasha
جمعه 6 اردیبهشت 1398 08:57 ق.ظ
Howdy! I know this is kinda off topic however , I'd figured
I'd ask. Would you be interested in trading links or maybe
guest writing a blog article or vice-versa? My website discusses a lot of the same topics as yours and
I believe we could greatly benefit from each other. If you might be interested feel free to
send me an email. I look forward to hearing from you!

Fantastic blog by the way!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo