تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - هلال احمر آستارا در تعطیلات نیمه خرداد آماده باش است

حقیقت نیوز

هلال احمر آستارا در تعطیلات نیمه خرداد آماده باش است

تاریخ:یکشنبه 13 خرداد 1397-08:17 ب.ظ

رئیس جمعیت هلال احمر آستارا گفت: امدادگران پایگاه امداد جاده ای صیادلر در محور آستارا - اردبیل با توجه به حجم بالای تردد، در تعطیلات نیمه خرداد ماه برای خدمات رسانی آماده اند.

حسین خورشیدی روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: پنج امدادگر دوره دیده، 2 دستگاه خودرو امداد و یک دستگاه آمبولانس در پایگاه امداد و نجات صیادلر برای ارائه کمک به حادثه دیدگان احتمالی مستقر شده و یک پایگاه امداد و نجات دیگر در نوارساحلی آستارا فعال است.
وی اظهار کرد: جمعیت هلال احمر آستارا از آمادگی اسکان اضطراری مسافران برخوردار است و در صورت نیاز از مساجد و مدارس روستاهای حیران، بهارستان، گیلده و سیج برای این امر استفاده خواهد شد.
وی بیان کرد: شهروندان و مسافران، در حوادث جاده ای با شماره 112 ندای امداد آستارا تماس گرفته و از خدمات نیروهای امداد و نجات بهره مند شوند.
خورشیدی ادامه داد: 654 دانش آموز در قالب طرح ملی دادرس (دانش آموز آماده در روزهای سخت) در سال تحصیلی 97-96، مدیریت بحران را در مدارس آموزش دیدند و این طرح با هدف ترویج فرهنگ سلامت و آموزش امداد و نجات به دانش‌آموزان و انتقال پیام های آموزشی به خانواده ها اجرا شد.
او گفت: دانش آموزان نحوه پانسمان و بانداژ، اسکان اضطراری، پناه گیری، خروج ایمن، حمل مصدوم، اطفاء حریق، ارزیابی و کنترل علائم حیاتی و احیاء قلبی را فرا گرفتند و در مرحله شهرستانی المپیاد دادرس، 12 تیم از دبیرستان های دخترانه و 6 تیم از دبیرستان های پسرانه انتخاب شدند و تیم مدرسه جعفر نژاد آستارا در روزهای گذشته در بین 17 تیم استان، جام بشر دوستی المپیاد را کسب کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر آستارا افزود: یکهزار و 158 نفر 15 تا 29 سال، عضو جوانان این جمعیت هستند و در کانون های دانشجویی، طلاب، روستایی و آزاد فعالیت می کنند و سه نفر آنها عضو مجمع دانشجویان و جوانان هلال احمر گیلان هسنتند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و محور آستارا-اردبیل از مسیرهای پرتردد شمال کشور است.




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
Grupo Coral
شنبه 18 خرداد 1398 07:03 ق.ظ
Interesting blog! Is your theme custom made or did you
download it from somewhere? A design like yours with a few simple adjustements would really make my blog stand out.
Please let me know where you got your design. Kudos
http://tinyurl.com
پنجشنبه 16 خرداد 1398 12:57 ق.ظ
Greate article. Keep writing such kind of info on your page.
Im really impressed by it.
Hi there, You have performed a great job. I will definitely digg it and in my opinion suggest to my friends.
I am sure they will be benefited from this web site.
http://tinyurl.com/
پنجشنبه 16 خرداد 1398 12:09 ق.ظ
Cool blog! Is your theme custom made or did you download it from somewhere?
A theme like yours with a few simple tweeks would really make my blog stand out.
Please let me know where you got your theme. Cheers
tinyurl.com
چهارشنبه 15 خرداد 1398 12:49 ب.ظ
Your style is unique in comparison to other people I have read stuff from.

Thank you for posting when you have the opportunity, Guess I will just book mark this site.
Clarence
چهارشنبه 15 خرداد 1398 07:56 ق.ظ
I absolutely love your blog and find the majority of your post's to be
just what I'm looking for. Does one offer guest writers to write content in your case?
I wouldn't mind publishing a post or elaborating on a lot
of the subjects you write regarding here. Again, awesome blog!
Hiram
دوشنبه 13 خرداد 1398 04:44 ق.ظ
If you would like to grow your familiarity simply keep visiting this web page and be updated with the newest news posted here.
tinyurl.com
دوشنبه 13 خرداد 1398 02:04 ق.ظ
Hi there, the whole thing is going well here and ofcourse every one is sharing data, that's truly
good, keep up writing.
tinyurl.com
شنبه 11 خرداد 1398 11:41 ق.ظ
Way cool! Some very valid points! I appreciate you penning this post plus the rest of the site is very good.
http://tinyurl.com
دوشنبه 6 خرداد 1398 01:16 ب.ظ
Awesome issues here. I'm very glad to see your post.
Thank you so much and I'm taking a look forward to
contact you. Will you please drop me a mail?
tinyurl.com
یکشنبه 5 خرداد 1398 10:52 ق.ظ
An outstanding share! I have just forwarded this onto a coworker who has been conducting a
little research on this. And he in fact bought me lunch
due to the fact that I stumbled upon it for him...

lol. So let me reword this.... Thank YOU for the meal!!
But yeah, thanx for spending some time to talk about this topic here
on your internet site.
Arlen
جمعه 3 خرداد 1398 07:53 ب.ظ
I every time spent my half an hour to read this web
site's articles or reviews everyday along with a cup of coffee.
tinyurl.com
جمعه 3 خرداد 1398 06:11 ب.ظ
I used to be able to find good information from
your blog posts.
Cristina Boner
جمعه 3 خرداد 1398 08:37 ق.ظ
Ahaa, its pleasant discussion regarding this piece
of writing at this place at this website, I have read all that, so at this time me also commenting at this place.
Joanna
جمعه 3 خرداد 1398 04:12 ق.ظ
First off I would like to say superb blog! I had a quick question in which I'd like to ask
if you do not mind. I was curious to find out how you center yourself and clear your head before writing.
I've had a hard time clearing my thoughts in getting my ideas out.
I do take pleasure in writing but it just seems like the first 10 to 15 minutes are generally lost just
trying to figure out how to begin. Any recommendations or tips?
Kudos!
Micah
جمعه 3 خرداد 1398 02:06 ق.ظ
Hello! Quick question that's completely off topic.

Do you know how to make your site mobile friendly? My weblog looks weird when viewing
from my iphone4. I'm trying to find a theme or plugin that might be
able to resolve this problem. If you have any recommendations,
please share. Appreciate it!
tinyurl.com
پنجشنبه 2 خرداد 1398 11:12 ق.ظ
Thanks a bunch for sharing this with all people you actually recognise what you're talking about!
Bookmarked. Kindly also seek advice from my website =).
We could have a link change agreement between us
Laurinda
جمعه 27 اردیبهشت 1398 06:56 ب.ظ
I all the time used to study post in news papers but now as I am a user of
net so from now I am using net for articles or reviews, thanks to
web.
Stacey
جمعه 27 اردیبهشت 1398 02:56 ب.ظ
Have you ever thought about creating an e-book or guest authoring on other websites?
I have a blog based on the same topics you discuss and would really
like to have you share some stories/information. I know my visitors would
enjoy your work. If you're even remotely interested, feel free to shoot me an e-mail.
http://tinyurl.com/y6qjt8wp
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 09:56 ب.ظ
I go to see each day a few web pages and information sites to read
content, but this weblog gives quality based content.
Florine
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 02:37 ق.ظ
I know this website provides quality based posts and other material,
is there any other website which offers these kinds of information in quality?
Ross
سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 03:23 ق.ظ
Thanks , I have just been searching for information approximately this subject for a
while and yours is the best I have found out till now.
But, what in regards to the conclusion? Are you
certain about the source?
Carlos Eduardo Veiga Petrobras
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 10:50 ب.ظ
Very good post! We will be linking to this particularly great content on our site.
Keep up the good writing.
Bichara Previc
جمعه 13 اردیبهشت 1398 07:53 ب.ظ
Greetings from Carolina! I'm bored to death at work so I decided to browse your website on my iphone
during lunch break. I really like the info you present here and can't wait
to take a look when I get home. I'm amazed at how fast
your blog loaded on my cell phone .. I'm not even using
WIFI, just 3G .. Anyhow, great site!
tinyurl.com
جمعه 13 اردیبهشت 1398 05:59 ب.ظ
I absolutely love your blog and find nearly all
of your post's to be what precisely I'm looking for.

Does one offer guest writers to write content in your case?
I wouldn't mind publishing a post or elaborating on many of the subjects you write concerning here.
Again, awesome weblog!
tinyurl.com
پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 06:16 ب.ظ
I'm not sure exactly why but this web site is loading very slow for me.
Is anyone else having this problem or is it a problem on my end?
I'll check back later and see if the problem still exists.
Ivory
پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 12:29 ب.ظ
What's Going down i'm new to this, I stumbled upon this I've found It absolutely useful
and it has helped me out loads. I am hoping to contribute & assist different users
like its aided me. Great job.
http://bit.ly/2PxmTdm
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 02:11 ب.ظ
I think this is among the most significant info for me. And i'm
glad reading your article. But should remark on few general things, The site style is wonderful, the
articles is really excellent : D. Good job, cheers
Lucille
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 04:06 ق.ظ
Hi there, You have done a great job. I will definitely
digg it and personally suggest to my friends.
I'm sure they will be benefited from this web site.
tinyurl.com
دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 09:59 ق.ظ
Hello there! This is kind of off topic but I need some help from an established blog.
Is it difficult to set up your own blog? I'm not very techincal
but I can figure things out pretty fast. I'm thinking about making my own but I'm not sure
where to start. Do you have any ideas or suggestions?
With thanks
tinyurl.com
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 10:38 ق.ظ
Hello! Someone in my Facebook group shared this site with us so I came to check it out.
I'm definitely loving the information. I'm book-marking and will be tweeting this to my
followers! Great blog and amazing design and style.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo