تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - مردم دهستان کانرود آستارا یاد امام راحل را گرامی داشتند

حقیقت نیوز

مردم دهستان کانرود آستارا یاد امام راحل را گرامی داشتند

تاریخ:دوشنبه 14 خرداد 1397-08:31 ب.ظ

اقشار مختلف مردم و مسئولان دهستان کانرود آستارا با برگزاری آئین معنوی، یاد و خاطره امام خمینی (ره) را در آستانه سالگرد ارتحال آن حضرت گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار آستارا عصر یکشنبه در این آئین در مسجد جامع دهستان کانرود گفت: ابعاد شخصیت امام امت برای ما الگوست و بعد از گذشت 29 سال از رحلت ایشان، به بازخوانی سبک زندگی سیاسی، اجتماعی و فرهنگی آن بزرگوار نیاز داریم.
یونس رنجکش افزود: مردم باوری امام (ره) موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد و همراهی مردم در همه مراحل زندگانی آن حضرت مشهود بود.
وی اظهار کرد: امام راحل مشکلات و بحران های اول انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را با پشتوانه مردم پشت سر گذاشت و باید وصیت نامه ایشان را چراغ راه نظام جمهوری اسلامی قرار دهیم.
وی بیان کرد: علاوه بر ایران اسلامی، کشورهای دیگر نیز از نهضت امام خمینی (ره) تاثیر گرفتند و امروز صدای انقلاب اسلامی در سراسر دنیا طنین انداز شده است.
رنجکش ادامه داد: سبک زندگی امام (ره) باید الگوی جامعه به ویژه مدیران باشد و به رفتارهای امام به عنوان یک شاخص جهت اعتلای نظام جمهوری اسلامی توجه شود.
او گفت: نیاز جامعه معاصر، اتحاد و انسجام ملی است و خوشبختانه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری راه امام راحل را با صلابت و شکوه ادامه می دهند.
سوگواری به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، از بخش های دیگر این آئین بود.
دهستان کانرود بخش لوندویل با سه هزار و 570 نفر جمعیت در قالب هزار و 70 خانوار، بزرگ ترین دهستان شهرستان آستاراست.




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
Dexter
یکشنبه 19 خرداد 1398 07:52 ق.ظ
Hey There. I found your blog the use of msn. This is an extremely smartly written article.
I will be sure to bookmark it and come back to learn more
of your helpful information. Thank you for the post.
I'll certainly return.
http://tinyurl.com/
یکشنبه 19 خرداد 1398 12:00 ق.ظ
I used to be able to find good advice from your content.
Amber
جمعه 17 خرداد 1398 08:11 ق.ظ
Howdy would you mind stating which blog platform you're using?
I'm planning to start my own blog soon but I'm having a difficult time deciding between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal.
The reason I ask is because your layout seems different then most blogs and
I'm looking for something unique. P.S
Apologies for being off-topic but I had to ask!
Elwood
جمعه 17 خرداد 1398 12:05 ق.ظ
I simply couldn't depart your site before suggesting that I actually enjoyed the
usual info an individual provide for your visitors? Is going to be again continuously in order to check up on new posts
Marlon
پنجشنبه 16 خرداد 1398 05:51 ب.ظ
I go to see day-to-day a few blogs and information sites to read articles, but this
webpage presents quality based content.
Carlos Eduardo Veiga Petrobras
پنجشنبه 16 خرداد 1398 10:03 ق.ظ
Touche. Great arguments. Keep up the good effort.
Carlos Magno Nunes Barcelos
پنجشنبه 16 خرداد 1398 04:21 ق.ظ
Nice post. I learn something totally new and challenging on sites I stumbleupon everyday.
It will always be helpful to read content from other writers and use something from their sites.
Irvin
سه شنبه 14 خرداد 1398 02:52 ب.ظ
Excellent weblog right here! Additionally your web site quite a bit up very fast!
What web host are you using? Can I am getting your affiliate hyperlink for your host?
I want my site loaded up as quickly as yours lol
http://tinyurl.com/y3mnlfgd
چهارشنبه 8 خرداد 1398 09:00 ق.ظ
Genuinely no matter if someone doesn't understand then its up to other viewers that they will assist,
so here it takes place.
Fernando
چهارشنبه 1 خرداد 1398 07:06 ب.ظ
Thanks for finally talking about >آستارا نیوز - مردم دهستان کانرود
آستارا یاد امام راحل را
گرامی داشتند <Loved it!
tinyurl.com
دوشنبه 30 اردیبهشت 1398 03:33 ب.ظ
Nice blog here! Also your site so much up very fast! What web host are you the use of?
Can I am getting your affiliate link in your host?
I desire my site loaded up as fast as yours lol
Ivey
یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 09:18 ب.ظ
I will immediately snatch your rss feed as I can't to find your email subscription link or newsletter service.
Do you have any? Please allow me understand in order that I could subscribe.

Thanks.
Fernanda Tórtima
یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 05:11 ق.ظ
I don't even know how I ended up here, but I thought this post was
good. I don't know who you are but certainly you are going to a famous blogger if you are not already ;) Cheers!
Nereida
شنبه 28 اردیبهشت 1398 01:07 ب.ظ
Awesome post.
Fleta
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 09:43 ب.ظ
Hi there, I discovered your web site by the use of Google while looking for a related subject, your website came up,
it seems good. I've bookmarked it in my google bookmarks.

Hi there, just became aware of your weblog thru
Google, and found that it is truly informative. I am going to be careful for brussels.
I will appreciate in case you proceed this in future.

A lot of other people might be benefited out of your writing.
Cheers!
tinyurl.com
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 03:54 ق.ظ
Hello it's me, I am also visiting this web page regularly, this web page is actually nice and
the viewers are really sharing pleasant thoughts.
http://tinyurl.com/y3tc9zcm
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 05:05 ب.ظ
Yes! Finally something about ig.
http://tinyurl.com/yyelxpkx
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 04:41 ب.ظ
I am not sure where you're getting your information,
but great topic. I needs to spend some time learning much more or understanding more.
Thanks for excellent info I was looking for this info for my mission.
tinyurl.com
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 07:01 ق.ظ
Today, I went to the beachfront with my children. I found a
sea shell and gave it to my 4 year old daughter and said
"You can hear the ocean if you put this to your ear." She put the
shell to her ear and screamed. There was a hermit crab inside and
it pinched her ear. She never wants to go back! LoL I know this is entirely off topic
but I had to tell someone!
https://tinyurl.com
شنبه 21 اردیبهشت 1398 04:21 ق.ظ
Everyone loves what you guys are usually up too. This kind of clever work
and coverage! Keep up the very good works guys I've incorporated you guys to my
blogroll.
Halina
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 04:31 ق.ظ
Hello to all, it's in fact a pleasant for me to pay a quick visit this
site, it consists of important Information.
Odette
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 12:54 ق.ظ
This is the right site for everyone who would like to
understand this topic. You know a whole lot its almost hard to argue
with you (not that I actually would want to…HaHa).
You definitely put a fresh spin on a subject which has
been written about for many years. Great stuff, just great!
Lakeisha
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 10:36 ب.ظ
Hello there, I found your website by the use of Google at the same time as searching for a related topic, your web site came up, it looks great.

I've bookmarked it in my google bookmarks.
Hi there, simply was alert to your weblog via Google, and
found that it is really informative. I am gonna be careful for brussels.
I will appreciate in the event you proceed this in future.
Many folks will probably be benefited from your writing.
Cheers!
tinyurl.com
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 09:48 ب.ظ
Hi, all is going perfectly here and ofcourse every one is sharing information,
that's actually fine, keep up writing.
Carlos Magno Nunes Barcelos
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 12:33 ق.ظ
Does your site have a contact page? I'm having trouble locating it but, I'd like to send you an email.
I've got some suggestions for your blog you might be interested in hearing.
Either way, great site and I look forward to seeing it expand over time.
Sue
پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 08:22 ب.ظ
It's remarkable to pay a visit this web site and
reading the views of all colleagues on the topic of this article, while I am also eager of getting
knowledge.
Maybell
چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 11:02 ب.ظ
I blog quite often and I seriously thank you
for your content. The article has truly peaked my interest.
I am going to bookmark your website and keep checking
for new information about once a week. I subscribed to your Feed as well.
http://tinyurl.com
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 02:28 ب.ظ
Hello! This is my first visit to your blog! We are a collection of
volunteers and starting a new project in a community in the
same niche. Your blog provided us beneficial information to work
on. You have done a outstanding job!
bit.ly
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 04:21 ق.ظ
Nice blog here! Also your site loads up fast!
What host are you using? Can I get your affiliate link to your host?

I wish my web site loaded up as fast as yours lol
http://bit.ly/
دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 04:04 ق.ظ
We absolutely love your blog and find almost all of your post's
to be precisely what I'm looking for. Would you offer guest writers to write
content for yourself? I wouldn't mind writing a post
or elaborating on a number of the subjects you write concerning here.
Again, awesome website!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo