تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - مردم آستارا در سالروز ارتحال امام (ره) سوگواری خیابانی کردند

حقیقت نیوز

مردم آستارا در سالروز ارتحال امام (ره) سوگواری خیابانی کردند

تاریخ:دوشنبه 14 خرداد 1397-08:33 ب.ظ

مردم و مسئولان آستارا در سالگرد ارتحال امام امت با حمل پرچم های سیاه در قالب دسته های عزاداری، از مقابل سپاه تا مسجد محمد رسول الله این شهر در سوگ امام راحل عزاداری کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا امام جمعه آستارا روز دوشنبه در اجتماع مردم عزادار در مسجد محمد رسول الله (ص) این شهر گفت: زندگی امام خمینی (ره) برگرفته از سیره علوی بود و شجاعت و توکل وی به خداوند، زمینه همراهی مردم و پیروزی انقلاب اسلامی ایران را فراهم کرد.
حجت الاسلام کاظم حافظ نیا افزود: امام امت مخالف تکیه بر دشمن و بیگانگان بود و دشمن شناسی، مبارزه با استکبار، ساده زیستی و مخالفت با فاصله طبقاتی از ویژگی های امام (ره) بود و باید برای ما الگو باشد.
وی اظهار کرد: امام (ره) از سال 1342 فریاد ظلم ستیزی، مبارزه با نابرابری و بی عدالتی را سر داد و با یقین به قدرت الهی، حرکت انقلابی خود را به پشتوانه مردم آغاز کرد و سال 1357 طومار نظام طاغوت را در هم پیچید.
وی با بیان این که سیره زندگی امام راحل توسط مقام معظم رهبری تبیین می شود افزود: مردم و مسئولان با تبعیت از ولایت فقیه، روحیه انقلابی خود را حفظ کنند.
حافظ نیا امام امت را انسانی خداجو، رئوف و پشتیبان فقرا و مستمندان توصیف کرد و معرفی و تبیین ابعاد شخصیت ایشان را به نسل امروز ضروری خواند.
مداحی و سینه زنی از بخش های دیگر این آئین بود.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
Grupo Coral
شنبه 18 خرداد 1398 07:17 ق.ظ
It's going to be ending of mine day, however before end I am reading this fantastic paragraph to increase my know-how.
Carlos Magno Nunes Barcelos
جمعه 17 خرداد 1398 11:54 ب.ظ
When someone writes an piece of writing he/she maintains the idea of a user in his/her brain that how
a user can understand it. Therefore that's why this piece of writing is perfect.
Thanks!
hamilton dias de souza
پنجشنبه 16 خرداد 1398 05:19 ق.ظ
This post offers clear idea for the new visitors of blogging, that genuinely how to do
running a blog.
Kieran
پنجشنبه 2 خرداد 1398 12:56 ب.ظ
Hi there, There's no doubt that your website might be having
browser compatibility problems. Whenever I take a look at your website in Safari,
it looks fine but when opening in IE, it's got some overlapping issues.
I simply wanted to give you a quick heads up!
Aside from that, fantastic website!
http://tinyurl.com
چهارشنبه 1 خرداد 1398 11:33 ب.ظ
Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as
though you relied on the video to make your
point. You obviously know what youre talking about, why throw away
your intelligence on just posting videos to your site when you could be giving us something informative to read?
Lacey
جمعه 27 اردیبهشت 1398 04:31 ق.ظ
Awesome! Its actually remarkable piece of writing, I have got much clear idea on the topic of from this paragraph.
Keira
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 01:00 ب.ظ
I have learn some good stuff here. Certainly
price bookmarking for revisiting. I wonder how a lot effort you place to make this kind
of wonderful informative website.
Mário Pagnozzi Júnior
دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 04:28 ب.ظ
My brother recommended I might like this
website. He was entirely right. This post truly made my day.
You can not imagine simply how much time I had spent for this information! Thanks!
bit.ly
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 07:56 ق.ظ
Hi! This is kind of off topic but I need some help from an established
blog. Is it very difficult to set up your own blog?
I'm not very techincal but I can figure things out pretty fast.
I'm thinking about creating my own but I'm not sure where to begin. Do you have any
tips or suggestions? With thanks
Merrill
شنبه 7 اردیبهشت 1398 10:10 ب.ظ
You need to be a part of a contest for one of the highest quality websites on the internet.
I'm going to highly recommend this web site!
tinyurl.com
شنبه 7 اردیبهشت 1398 06:58 ب.ظ
I was curious if you ever considered changing the
structure of your site? Its very well written; I
love what youve got to say. But maybe you could a little more
in the way of content so people could connect with it better.
Youve got an awful lot of text for only having one or
2 images. Maybe you could space it out better?
Carlos Magno Nunes Barcelos
شنبه 7 اردیبهشت 1398 02:57 ب.ظ
Asking questions are truly fastidious thing if you are not understanding
something fully, except this article presents pleasant understanding yet.
Mario Celso Lopes
شنبه 7 اردیبهشت 1398 05:56 ق.ظ
Hi there to all, it's really a nice for me to pay a visit this web
site, it consists of precious Information.
http://tinyurl.com/
سه شنبه 3 اردیبهشت 1398 04:14 ق.ظ
I visit every day some sites and sites to read content, but this weblog provides feature based articles.
tinyurl.com
دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 09:27 ب.ظ
Ahaa, its good conversation regarding this paragraph at this
place at this website, I have read all that, so at this time me also commenting
at this place.
Jestine
دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 06:03 ب.ظ
This is a topic which is close to my heart... Cheers! Where are your
contact details though?
Lilly
یکشنبه 1 اردیبهشت 1398 12:44 ب.ظ
Hello There. I found your blog the use of msn. That is a very smartly written article.

I will make sure to bookmark it and come back to learn more of your helpful information. Thank you for the post.
I'll definitely return.
Beulah
شنبه 31 فروردین 1398 09:53 ب.ظ
Just desire to say your article is as astonishing. The clearness to
your put up is simply cool and that i can think you're a professional in this subject.
Fine together with your permission allow me to seize your feed to stay up to date with imminent post.

Thank you a million and please keep up the rewarding work.
Jerold
شنبه 31 فروردین 1398 06:01 ب.ظ
What's up to every single one, it's genuinely a good for me to pay a quick visit this web site,
it contains useful Information.
Norman
جمعه 30 فروردین 1398 07:32 ب.ظ
Terrific article! That is the kind of information that are
meant to be shared across the internet. Disgrace on Google for not positioning this post higher!
Come on over and consult with my site . Thanks =)
tinyurl.com
دوشنبه 19 فروردین 1398 08:21 ق.ظ
I am regular visitor, how are you everybody? This article posted at this website is in fact good.
Bichara Previc
جمعه 16 فروردین 1398 11:56 ق.ظ
Howdy are using Wordpress for your blog platform? I'm new
to the blog world but I'm trying to get started and create my own. Do you require
any html coding knowledge to make your own blog?

Any help would be really appreciated!
Leandro Martins de Almeida
دوشنبه 12 فروردین 1398 04:59 ق.ظ
What's Going down i am new to this, I stumbled upon this I have discovered It positively useful
and it has helped me out loads. I am hoping to contribute & aid other
users like its aided me. Good job.
Grupo Coral
چهارشنبه 7 فروردین 1398 11:54 ب.ظ
Hello! Quick question that's completely off topic.
Do you know how to make your site mobile friendly? My blog looks weird when browsing
from my iphone. I'm trying to find a template or plugin that might
be able to fix this issue. If you have any recommendations, please share.

Cheers!
tinyurl.com
چهارشنبه 7 فروردین 1398 11:18 ق.ظ
You really make it seem so easy with your presentation but I find
this matter to be really something which I think I would never understand.
It seems too complicated and extremely broad for
me. I'm looking forward for your next post, I'll try
to get the hang of it!
tinyurl.com
دوشنبه 5 فروردین 1398 08:01 ب.ظ
Stunning story there. What occurred after? Thanks!
http://tinyurl.com
شنبه 3 فروردین 1398 09:49 ب.ظ
It's in reality a great and useful piece of information. I'm satisfied that you just shared this helpful information with us.
Please keep us informed like this. Thanks for sharing.
Matt Linklater
شنبه 18 اسفند 1397 02:32 ب.ظ
Excellent weblog right here! Additionally your web site quite a bit up very fast!
What host are you using? Can I am getting your associate link on your host?
I wish my site loaded up as quickly as yours lol
Luiz Gastão Bittencourt
شنبه 18 اسفند 1397 06:01 ق.ظ
Hey, I think your website might be having browser compatibility
issues. When I look at your website in Opera, it looks fine
but when opening in Internet Explorer, it has some overlapping.
I just wanted to give you a quick heads up! Other then that, terrific blog!
Sylvester
سه شنبه 14 اسفند 1397 11:50 ب.ظ
My brother recommended I might like this website. He used to be
totally right. This submit truly made my day. You cann't consider simply how
so much time I had spent for this info! Thank you!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo