تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - نوای کلام الهی آستارا را فراگرفت

حقیقت نیوز

نوای کلام الهی آستارا را فراگرفت

تاریخ:سه شنبه 15 خرداد 1397-11:29 ق.ظ

افطار نذری و محفل انس با قرآن کریم به یاد شهدای قیام خونین 15 خرداد 1342 و به مناسبت ماه مبارک رمضان در آستارا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا فرماندار آستارا شامگاه دوشنبه در مسجد محمد رسول الله این شهر در این آئین گفت: در ماه مبارک رمضان فضای جامعه الهی و قرآنی می شود و تلاوت و صوت دلنشین آیات الهی خانه دل ها را مملو از نور معنویت می کند‏.‏
یونس رنجکش افزود: به برکت انقلاب اسلامی نسبت به گسترش فرهنگ قرآن، کارهای بسیار خوبی در کشور انجام شده و باید این امر با همت متولیان آن تداوم داشته باشد.
وی اظهار کرد: بعد از انقلاب اسلامی قاریان ایرانی با قاریان برجسته مصری رقابت می‌کنند و برنامه ها و محافل قرآنی در شهرستان گردشگرپذیر آستارا نیز باید توسعه یابد.
رنجکش بیان کرد: انقلاب اسلامی به پاس جانفشانی های شهدای قیام 15 خرداد و نهضت امام (ره) شکل گرفت و باید مسئولان جهت پاسداشت انقلاب تلاش کنند.
رنجکش ادامه داد: سیاست خارجی دولت با اتکا به تدبیر سرداران حوزه های سیاسی و نظامی تدوین می شود و مقام معظم رهبری نقش بی بدیلی در پیشبرد انقلاب اسلامی دارند.
حجت الاسلام ابراهیم حاتمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی آستارا نیز در این آئین گفت: انجمن عالی قرآن با هدف تعمیق معرفت و تعمیم فهم ، درک قرآن و التزام عملی به آن در این شهرستان تشکیل شد.
وی اضافه کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، قرآن در بین مردم و جوانان زنده شد و باید فرهنگ فراگیری و عمل به آموزه های آن در جامعه حفظ و اشاعه شود.
قرائت قرآن توسط جواد دارایی، سینا هنری و امید چالاک و اجرای گروه تواشیح از بخش های دیگر این آئین بود.
نظیر این محافل در مساجد دیگر آستارا و بخش های تابعه آن برگزار می شود.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و چهار موسسه قرآنی در آن فعال است.




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
Alberto
یکشنبه 19 خرداد 1398 08:45 ب.ظ
Thanks , I have just been searching for info approximately this subject for a long time
and yours is the greatest I have found out till now.
But, what concerning the bottom line? Are you
sure concerning the source?
tinyurl.com
یکشنبه 19 خرداد 1398 10:09 ق.ظ
I go to see everyday a few web sites and information sites to read content, however this website offers
quality based writing.
Francisca
شنبه 18 خرداد 1398 07:19 ب.ظ
Excellent post. I was checking continuously this weblog and I am inspired!
Extremely helpful info specifically the ultimate part :
) I deal with such information a lot. I used to be seeking
this certain info for a long time. Thanks and best of luck.
http://tinyurl.com/yyuadejq
شنبه 18 خرداد 1398 05:18 ب.ظ
Attractive section of content. I just stumbled upon your
website and in accession capital to assert that
I get actually loved account your weblog posts. Anyway I
will be subscribing on your feeds and even I fulfillment you access
persistently rapidly.
tinyurl.com
شنبه 18 خرداد 1398 08:58 ق.ظ
I think this is among the most significant information for me.
And i am glad reading your article. But wanna remark on few general things, The website
style is great, the articles is really nice : D.
Good job, cheers
Carlos Magno Nunes Barcelos
جمعه 17 خرداد 1398 11:51 ب.ظ
This post is genuinely a nice one it helps new net visitors,
who are wishing for blogging.
Leo
جمعه 17 خرداد 1398 10:52 ب.ظ
I am regular reader, how are you everybody? This post posted at
this site is in fact good.
Alisha
پنجشنبه 16 خرداد 1398 09:03 ق.ظ
It's actually a nice and useful piece of info. I'm glad that you shared this useful information with us.
Please stay us informed like this. Thanks for sharing.
Carlos Magno Nunes Barcelos
پنجشنبه 16 خرداد 1398 07:08 ق.ظ
I've learn some excellent stuff here. Certainly price bookmarking
for revisiting. I surprise how much attempt you
set to create any such great informative site.
Emmanuel
چهارشنبه 15 خرداد 1398 05:41 ب.ظ
Hi there! I could have sworn I've been to this website before but after reading through
some of the post I realized it's new to me. Anyways, I'm definitely delighted I found it
and I'll be book-marking and checking back often!
http://tinyurl.com
شنبه 11 خرداد 1398 01:14 ب.ظ
It is appropriate time to make some plans for the long run and it is time to
be happy. I have read this submit and if I may just I want to counsel you few interesting
things or suggestions. Maybe you could write next articles referring to
this article. I want to learn more things about it!
tinyurl.com
پنجشنبه 9 خرداد 1398 09:21 ق.ظ
Woah! I'm really loving the template/theme of this blog.
It's simple, yet effective. A lot of times it's difficult to get that "perfect balance" between user friendliness and visual appeal.
I must say you've done a fantastic job with this.
In addition, the blog loads super quick for me on Firefox.
Outstanding Blog!
Judith
پنجشنبه 9 خرداد 1398 05:04 ق.ظ
Hurrah, that's what I was searching for, what a stuff!
existing here at this website, thanks admin of this website.
http://tinyurl.com/y6amsexp
سه شنبه 7 خرداد 1398 08:50 ب.ظ
Attractive part of content. I simply stumbled upon your website and in accession capital
to say that I get actually loved account your weblog posts.
Anyway I will be subscribing in your augment or even I success you access constantly rapidly.
Donte
سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 09:00 ق.ظ
Thanks for sharing your thoughts about نوای.
Regards
http://tinyurl.com/y3bsprmd
سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 05:32 ق.ظ
Hi there! This is my 1st comment here so I just wanted to give a quick shout
out and tell you I truly enjoy reading your articles.
Can you recommend any other blogs/websites/forums that
cover the same subjects? Thanks a lot!
Fabian
شنبه 28 اردیبهشت 1398 05:46 ب.ظ
Thank you, I have just been searching for info approximately this topic for ages and yours is the greatest I've found out
so far. However, what concerning the conclusion? Are you certain about the source?
tinyurl.com
شنبه 28 اردیبهشت 1398 01:58 ق.ظ
Good day! I know this is somewhat off topic but I was
wondering if you knew where I could get a captcha plugin for my comment form?
I'm using the same blog platform as yours and I'm having
problems finding one? Thanks a lot!
tinyurl.com
جمعه 27 اردیبهشت 1398 05:30 ب.ظ
This information is invaluable. When can I find out more?
Kléber Leite
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 06:49 ب.ظ
It's a shame you don't have a donate button! I'd
most certainly donate to this superb blog! I guess for now i'll settle for book-marking and adding your RSS feed to my Google account.
I look forward to new updates and will talk about this blog with my Facebook group.
Talk soon!
Teddy
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 05:16 ق.ظ
Appreciation to my father who informed me regarding this
web site, this website is really awesome.
http://tinyurl.com/
شنبه 21 اردیبهشت 1398 06:06 ب.ظ
Hi there very cool blog!! Man .. Excellent .. Amazing .. I
will bookmark your blog and take the feeds additionally? I am satisfied to find numerous helpful information right here in the post, we want work out more techniques on this regard, thanks for sharing.
. . . . .
tinyurl.com
جمعه 20 اردیبهشت 1398 10:33 ق.ظ
My spouse and I stumbled over here by a different website and thought I might as well check things out.
I like what I see so now i am following you. Look forward to finding out about your web page
for a second time.
Jeramy
جمعه 20 اردیبهشت 1398 07:28 ق.ظ
Hello my family member! I wish to say that this article is amazing, great written and come with almost all vital infos.

I'd like to look more posts like this .
Jestine
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 05:14 ق.ظ
I know this site provides quality dependent posts and additional data,
is there any other website which offers these
kinds of stuff in quality?
Andrew Charles Jenner
چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 05:56 ب.ظ
I have been browsing online more than three hours today, but I by no means discovered
any fascinating article like yours. It's lovely price sufficient
for me. In my opinion, if all webmasters and bloggers made
excellent content as you did, the internet will probably be a lot more helpful than ever before.
tinyurl.com
دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 11:55 ب.ظ
Actually when someone doesn't be aware of afterward its up to other people that they will help, so here it occurs.
Umanizzare
دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 12:10 ب.ظ
My brother recommended I may like this blog. He used to be totally right.
This put up truly made my day. You can not consider just how much time
I had spent for this information! Thank you!
tinyurl.com
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 02:28 ق.ظ
Hi! I know this is kinda off topic but I was wondering if
you knew where I could find a captcha plugin for my
comment form? I'm using the same blog platform as yours
and I'm having problems finding one? Thanks a lot!
tinyurl.com
جمعه 13 اردیبهشت 1398 11:37 ق.ظ
Hello my family member! I wish to say that this article is amazing,
great written and come with approximately all vital infos.

I'd like to see more posts like this .
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo