تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - گردشگران از جاذبه های آستارا استقبال کردند

حقیقت نیوز

گردشگران از جاذبه های آستارا استقبال کردند

تاریخ:سه شنبه 15 خرداد 1397-07:01 ب.ظ

تعطیلات نیمه خردادماه و هوای مطبوع بهاری، باعث حضور چشمگیر گردشگران از اقصی نقاط کشور در شهرستان آستارا شده است.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا، از عصر یکشنبه گذشته تاکنون گردشگران زیادی از شهرستان های مختلف کشور وارد آستارا شده و از جاذبه های طبیعی، تاریخی و تجاری آن بهره مند شده اند.
مبادی ورودی آستارا از شمال و جنوب، لحظات شلوغ و پر ترافیک را تجربه می کند و خیابان های داخل شهر نیز در روزهای اخیر با ترافیک نیمه سنگین مواجه شده است.
2 واحد کمپ اقامتی شهرداری آستارا با مجموع ظرفیت 400 خانوار در ورودی شهر به منظور اقامت و 18 کیلومتر نوار ساحل آستارا با سه طرح سالمسازی و بازار ساحلی معروف این شهرستان به عنوان مکان های گردشگری، مورد توجه مسافران قرار گرفته است.
تعداد زیادی از مسافرانی که از استان های شمال غرب کشور وارد آستارا شده و قصد سفر به استان هایی نظیر مازندران و گلستان را دارند، لحظات یا روزهایی را به بازدید از نقاط گردشگری آستارا اختصاص می دهند.
مسافرانی که از مسیر استان گیلان قصد دیدار از مناطق شمال غرب کشور به خصوص استان های اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی را دارند نیز سری به بازار ساحلی شهرستان آستارا می زنند.
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار آستارا گفت: پیش از آغاز تعطیلات نیمه خرداد، جلسه شورای ترافیک آستارا برگزار و تمهیدات لازم برای استقبال از گردشگران اندیشیده شد.
وحید پورحضرت افزود: حضور گردشگران از عصر یکشنبه در شهرستان آستارا آغاز شده و تا پایان هفته ادامه خواهد داشت و از مسافران انتظار داریم زمان بازگشت از سفر را مدیریت کنند تا در ساعت های پایانی روز، شاهد ترافیک سنگین در مبادی خروجی شهر نباشیم.
وی منطقه نمونه گردشگری حیران، ساحل های صدف، لوندویل، سفیر امید و بازار ساحلی را مقصد مسافران پرشمار آستارا در چند روز اخیر اعلام کرد.
شهرستان بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و با جاذبه های متعدد گردشگری و 13 هتل، 9 هتل آپارتمان، هفت مهمانپذیر و 26 واحد پذیرایی بین راهی، آماده استقبال از مسافران تابستانی است و مرکز آن با میزبانی میلیون ها گردشگر در سال و تردد بیش از 800 هزار گردشگر داخلی و خارجی از مرز آن، جزو 20 شهر گردشگرپذیر کشور محسوب می شود.




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
tinyurl.com
یکشنبه 19 خرداد 1398 02:57 ق.ظ
Hey! I'm at work browsing your blog from my new iphone!
Just wanted to say I love reading through your blog and look forward
to all your posts! Keep up the outstanding work!
Jaclyn
شنبه 18 خرداد 1398 02:10 ب.ظ
It's remarkable to go to see this site and reading the views of all
friends on the topic of this article, while I am also eager of getting experience.
http://tinyurl.com/y6cnvesv
پنجشنبه 16 خرداد 1398 03:59 ق.ظ
Every weekend i used to go to see this web site, as i want enjoyment, as this
this web site conations truly nice funny material too.
Marilyn
دوشنبه 6 خرداد 1398 11:36 ق.ظ
This post is genuinely a fastidious one it assists new internet users, who are wishing in favor of blogging.
google
پنجشنبه 2 خرداد 1398 11:28 ب.ظ
great points altogether, you simply gained a new reader.

What could you suggest about your put up that you simply made some days in the past?
Any sure?
tinyurl.com
چهارشنبه 1 خرداد 1398 07:19 ق.ظ
If some one wants expert view about running a blog after that i advise him/her to pay a quick visit this weblog, Keep up the pleasant job.
acryl nagels breda
شنبه 28 اردیبهشت 1398 03:48 ب.ظ
Generally I do not learn post on blogs, but I would like
to say that this write-up very pressured me to check out and do it!

Your writing style has been surprised me. Thank you, very nice post.
Hildegarde
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 02:41 ب.ظ
Highly descriptive blog, I enjoyed that bit.
Will there be a part 2?
Umanizzare
دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 10:51 ق.ظ
It's an amazing article in support of all the internet viewers; they will obtain benefit from it I am
sure.
tinyurl.com
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 08:02 ق.ظ
It's awesome to visit this web page and reading the views
of all friends on the topic of this article, while
I am also keen of getting familiarity.
Son
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 06:40 ق.ظ
Hi! This post could not be written any better!
Reading through this post reminds me of my previous room mate!
He always kept talking about this. I will
forward this article to him. Fairly certain he will have a good read.
Thank you for sharing!
Annabelle
چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 01:41 ق.ظ
This post is really a nice one it assists new net visitors, who are wishing in favor
of blogging.
Daniel Dantas
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 02:10 ب.ظ
Asking questions are actually fastidious
thing if you are not understanding something fully, but this piece of
writing gives fastidious understanding even.
Carlos Magno Nunes Barcelos
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 02:39 ق.ظ
Thanks for sharing your info. I truly appreciate your efforts and I am waiting
for your further post thanks once again.
Fernanda Tórtima
شنبه 14 اردیبهشت 1398 03:10 ب.ظ
Hello There. I found your blog using msn. This is an extremely well written article.
I will make sure to bookmark it and return to read more of your useful information. Thanks for the post.
I'll definitely comeback.
Maya
جمعه 13 اردیبهشت 1398 03:34 ق.ظ
Very good post. I am dealing with some of these issues as well..
tinyurl.com
پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 04:26 ب.ظ
Excellent blog post. I absolutely appreciate this site. Thanks!
tinyurl.com
پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 01:33 ب.ظ
This is very interesting, You're a very skilled blogger.
I've joined your rss feed and look forward to seeking more of your wonderful
post. Also, I have shared your site in my social networks!
Benjamin
چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 12:07 ب.ظ
Hi, i think that i saw you visited my web site so i came to “return the favor”.I am trying to find things to improve my site!I suppose its ok to use a
few of your ideas!!
http://bit.ly/
شنبه 7 اردیبهشت 1398 10:47 ب.ظ
Wow, amazing blog layout! How lengthy have you been running a blog for?

you made blogging look easy. The overall glance of your web site is magnificent,
let alone the content material!
tinyurl.com
پنجشنبه 5 اردیبهشت 1398 10:44 ب.ظ
Nice blog here! Also your website loads up very fast!
What host are you using? Can I get your affiliate link to your host?
I wish my web site loaded up as fast as yours lol
http://tinyurl.com
دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 10:42 ب.ظ
Hello there! I just wish to offer you a huge thumbs up for your great information you have right here on this post.
I'll be returning to your web site for more soon.
Carlos Magno Nunes Barcelos
شنبه 31 فروردین 1398 01:47 ب.ظ
With havin so much written content do you ever run into any problems of plagorism or copyright infringement?
My website has a lot of unique content I've either written myself or outsourced
but it seems a lot of it is popping it up all over the internet without my agreement.

Do you know any methods to help prevent content from being stolen? I'd certainly appreciate it.
hamilton dias de souza
جمعه 30 فروردین 1398 08:42 ب.ظ
I'm really enjoying the design and layout of your
site. It's a very easy on the eyes which makes it much more pleasant for me to come
here and visit more often. Did you hire out a developer to create your theme?
Exceptional work!
http://tinyurl.com/
جمعه 30 فروردین 1398 09:03 ق.ظ
I am really happy to read this web site posts which contains lots of valuable facts, thanks for providing such data.
Rodrigo Branco
پنجشنبه 29 فروردین 1398 10:50 ق.ظ
Hi there just wanted to give you a quick heads up. The text in your
article seem to be running off the screen in Ie.
I'm not sure if this is a format issue or something to do with browser compatibility
but I figured I'd post to let you know. The design and style look great though!
Hope you get the issue solved soon. Cheers
Terri
چهارشنبه 28 فروردین 1398 09:12 ق.ظ
Today, while I was at work, my sister stole my iphone and
tested to see if it can survive a 30 foot drop, just so she can be a youtube sensation. My apple ipad
is now destroyed and she has 83 views. I know this is totally off topic but I had to share it with someone!
Grupo Coral
چهارشنبه 21 فروردین 1398 06:49 ب.ظ
My family members always say that I am wasting my time here at net, but I know I am getting know-how every day
by reading thes fastidious articles or reviews.
Leandro Martins de Almeida
سه شنبه 20 فروردین 1398 09:19 ب.ظ
Why viewers still use to read news papers when in this technological world all is existing on web?
Susanne
یکشنبه 18 فروردین 1398 11:29 ب.ظ
Just wish to say your article is as astounding. The
clarity in your post is just great and i can assume you're an expert on this subject.

Fine with your permission let me to grab your RSS feed to keep updated with forthcoming post.
Thanks a million and please keep up the rewarding work.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo