تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - امام جمعه آستارا: دفاع از مردم فلسطین آرمان جمهوری اسلامی ایران است

حقیقت نیوز

امام جمعه آستارا: دفاع از مردم فلسطین آرمان جمهوری اسلامی ایران است

تاریخ:شنبه 19 خرداد 1397-02:18 ب.ظ

امام جمعه شهرستان آستارا گفت: فلسطین نماد اسلام در مقابل کفر و دفاع از مردم مظلوم آن کشور، آرمان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه آستارا در مصلی این شهر افزود: حمایت از انسان های آزاده جهان جزو ارزش های نظام جمهوری اسلامی ایران است و مردم کشور ما در طول سالیان گذشته همواره به دفاع از ملت های مظلوم سوریه، عراق و فلسطین برخاسته اند.
وی اضافه کرد: همه باید تلاش کنیم تا ایران اسلامی با اتحاد و همدلی، به نقطه نظر مقام معظم رهبری در رابطه با انرژی هسته ای دست یابد و در این راستا نباید گرفتار جنگ روانی دشمنان باشیم.
وی اظهار کرد: توان موشکی، اقتدار هسته ای و عدالت خواهی بین المللی به عنوان نقاط قوت نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود و همه ما در جهت حراست و ارتقای آنها وظیفه سنگینی بر عهده داریم.
خطیب جمعه آستارا خاطرنشان کرد: امروز اقتدار نظامی ایران باعث ایجاد هراس در دل دشمنان شده و خوشبختانه کشتی انقلاب اسلامی ایران با تدابیر رهبر فرزانه انقلاب به پیش می رود.
حافظ نیا گفت: مردم آستارا در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری باشکوه داشتند و با آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از وضعیت بدحجابی در شهرستان آستارا افزود: مسئولان باید با انجام برنامه های مختلف به این وضعیت رسیدگی کنند تا زمینه بی بند و باری در جامعه فراهم نشود.




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
quest bars
یکشنبه 26 خرداد 1398 08:10 ب.ظ
I am not sure the place you are getting your info, but
great topic. I needs to spend some time learning much more or figuring out more.
Thanks for magnificent info I was on the lookout for this info
for my mission.
Meghan
یکشنبه 19 خرداد 1398 09:49 ق.ظ
It's remarkable to visit this site and reading the views of all colleagues on the
topic of this paragraph, while I am also zealous of getting know-how.
Wendi
شنبه 18 خرداد 1398 12:00 ق.ظ
You're so interesting! I do not believe I have read
something like this before. So wonderful to discover another person with original thoughts on this subject matter.
Really.. thank you for starting this up. This site is one thing that is needed on the internet, someone with a bit of originality!
Carlos Magno Nunes Barcelos
پنجشنبه 16 خرداد 1398 11:21 ق.ظ
Hi there every one, here every person is sharing such familiarity,
thus it's fastidious to read this weblog, and I used to pay
a visit this blog everyday.
tinyurl.com
چهارشنبه 15 خرداد 1398 09:03 ب.ظ
Right now it seems like BlogEngine is the best blogging platform available right now.

(from what I've read) Is that what you are using on your blog?
tinyurl.com
چهارشنبه 15 خرداد 1398 02:54 ب.ظ
Howdy are using Wordpress for your blog platform?
I'm new to the blog world but I'm trying to get started and create my own. Do you need any
html coding expertise to make your own blog?

Any help would be really appreciated!
gamefly free trial
سه شنبه 14 خرداد 1398 01:52 ب.ظ
Have you ever thought about adding a little bit more than just your articles?

I mean, what you say is valuable and all. However think about if you added some great images or video clips to give your posts more, "pop"!
Your content is excellent but with images and video
clips, this website could undeniably be one of the best in its field.
Superb blog!
gamefly free trial
سه شنبه 14 خرداد 1398 09:30 ق.ظ
These are actually fantastic ideas in about blogging.
You have touched some fastidious things here. Any way keep up wrinting.
Margherita
یکشنبه 12 خرداد 1398 10:37 ق.ظ
This is really interesting, You are a very skilled blogger.
I've joined your rss feed and look forward to seeking more of your fantastic post.

Also, I've shared your site in my social networks!
gamefly free trial
جمعه 10 خرداد 1398 07:22 ب.ظ
Hello! Someone in my Facebook group shared this site with
us so I came to check it out. I'm definitely enjoying the information.
I'm bookmarking and will be tweeting this to my followers!
Excellent blog and brilliant style and design.
http://tinyurl.com/
چهارشنبه 8 خرداد 1398 05:05 ب.ظ
Admiring the persistence you put into your website and in depth information you provide.
It's great to come across a blog every once in a while that isn't the
same out of date rehashed material. Excellent read!
I've saved your site and I'm adding your RSS feeds to my Google
account.
Aileen
دوشنبه 6 خرداد 1398 04:54 ب.ظ
Great beat ! I would like to apprentice whilst you amend your web site, how could
i subscribe for a blog web site? The account helped me a acceptable deal.
I were a little bit acquainted of this your broadcast provided vibrant
transparent idea
Christie
دوشنبه 6 خرداد 1398 09:22 ق.ظ
Hey there would you mind letting me know which web host you're utilizing?
I've loaded your blog in 3 completely different browsers and I must say this blog loads a lot faster then most.

Can you recommend a good hosting provider at a reasonable price?
Thank you, I appreciate it!
http://tinyurl.com/
شنبه 28 اردیبهشت 1398 11:17 ب.ظ
This article offers clear idea in favor of the new people
of blogging, that truly how to do blogging.
tinyurl.com
شنبه 28 اردیبهشت 1398 10:47 ق.ظ
Hello, just wanted to say, I liked this post. It was funny.
Keep on posting!
Hildegard
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 02:05 ق.ظ
I loved as much as you will receive carried out right here.
The sketch is attractive, your authored material stylish.
nonetheless, you command get bought an nervousness over that you wish
be delivering the following. unwell unquestionably come more formerly again as exactly the same nearly very often inside case
you shield this hike.
Thomas
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 08:21 ب.ظ
My spouse and I absolutely love your blog and find
the majority of your post's to be what precisely I'm looking for.
Does one offer guest writers to write content for yourself?
I wouldn't mind composing a post or elaborating on most
of the subjects you write regarding here.
Again, awesome weblog!
Freya
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 08:32 ق.ظ
Wow, fantastic blog layout! How long have you been blogging for?
you made blogging look easy. The overall look of your site is magnificent, as well as the content!
g
دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 09:03 ب.ظ
Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew of any widgets I could add to my blog that automatically tweet my newest twitter
updates. I've been looking for a plug-in like this for quite some time and was hoping maybe you would have some experience with something
like this. Please let me know if you run into anything.

I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.
Soila
یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 12:37 ب.ظ
Do you have a spam problem on this blog; I also am a blogger, and
I was curious about your situation; we have developed some nice procedures and we are looking
to swap techniques with other folks, why not shoot me an email if interested.
http://tinyurl.com
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 07:01 ب.ظ
Hey there, You have done an excellent job. I'll definitely digg it and personally recommend to my friends.
I am sure they'll be benefited from this site.
Andrew Charles Jenner
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 04:25 ب.ظ
My programmer is trying to convince me to move to .net from
PHP. I have always disliked the idea because of the costs.
But he's tryiong none the less. I've been using WordPress on a variety of websites for about a year and am anxious
about switching to another platform. I have heard very good things about blogengine.net.
Is there a way I can import all my wordpress posts into it?

Any kind of help would be greatly appreciated!
Andrew Charles Jenner
چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 06:20 ق.ظ
wonderful submit, very informative. I wonder
why the opposite experts of this sector don't realize this.
You should continue your writing. I'm confident, you've a great readers' base already!
http://tinyurl.com/y2kukez9
شنبه 14 اردیبهشت 1398 05:59 ب.ظ
Hey would you mind stating which blog platform you're using?
I'm looking to start my own blog in the near future but I'm having a
tough time deciding between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and
Drupal. The reason I ask is because your design and style seems different then most blogs
and I'm looking for something completely unique.
P.S Sorry for being off-topic but I had to ask!
Ouida
جمعه 13 اردیبهشت 1398 07:26 ب.ظ
I have been exploring for a little bit for any high
quality articles or blog posts on this kind of space . Exploring in Yahoo I finally stumbled upon this website.
Reading this information So i'm glad to show that I've an incredibly good uncanny feeling I found
out exactly what I needed. I so much surely will make certain to
do not fail to remember this website and
provides it a look on a relentless basis.
Leora
جمعه 13 اردیبهشت 1398 01:33 ب.ظ
Thanks for finally writing about >آستارا
نیوز - امام جمعه آستارا: دفاع از مردم فلسطین آرمان جمهوری
اسلامی ایران است <Loved it!
Elias
پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 03:41 ق.ظ
I'm truly enjoying the design and layout of your website.

It's a very easy on the eyes which makes it much more pleasant for
me to come here and visit more often. Did you hire out a developer to create your theme?
Exceptional work!
Vincent
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 05:07 ب.ظ
I blog often and I truly thank you for your information.
This article has really peaked my interest.
I'm going to bookmark your site and keep checking for new details about once per week.
I opted in for your Feed too.
Bichara Previc
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 12:45 ب.ظ
Hey there! Do you know if they make any plugins to assist with SEO?
I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I'm
not seeing very good success. If you know of any please share.

Cheers!
tinyurl.com
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 12:06 ب.ظ
Thank you for the auspicious writeup. It in fact was a enjoyment account it.

Glance advanced to more added agreeable from you!
However, how could we keep in touch?
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo