تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - جوابیه یک فعال محیط زیست و حقوق بشر به مدیرکل محیط زیست گیلان

حقیقت نیوز

جوابیه یک فعال محیط زیست و حقوق بشر به مدیرکل محیط زیست گیلان

تاریخ:پنجشنبه 24 خرداد 1397-07:30 ب.ظ

با سلام خدمت مدیر کل محترم بایستی عرض کنم مخالفتی در کلیات این طرح و بحث نیست ولی کاری که در شهرستان استارا صورت گرفته، متاسفانه همین طرح در استیل آستارا دنبال می شود که این اتفاق موجب نارضایتی و انتقاد اکثریت مردم را فراهم نموده است. 
استیل آستارا یکی از مواهب و نعمت های خدادادی در منطقه است که همگان وظیفه داریم در حفظ و نگهداری آن کوشا باشیم. 
در چنین مکان هایی بله می شور سرمایه گذاری کرد و بستری را برای استفاده اقتصادی و اجتماعی و تفریحی مردم  فراهم اورد و هیچ کس مخالف این سیاست نیست ولی اینکه با دست خودمان موجبات اسیب و تخریب مواهب خودمان را ایجاد کنیم امری است نادرست و اشتباه! 
و به نظر بنده وظیفه محیط زیست در حفظ و محافظت از این سرمایه ها در اولویت است. 
به هر حال لازم دیدم اجرای اینگونه طرح ها را در استیل زیبای آستارا به گوش مسئولان برسانم و بگویم مردم مخالف چنین طرح هایی هستند.
ااد   astaranews1.ir
@astarali



داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
tinyurl.com
شنبه 28 اردیبهشت 1398 07:23 ب.ظ
Heya terrific website! Does running a blog such as this require a lot of work?
I've very little understanding of programming however I was hoping to start my own blog soon. Anyhow,
should you have any suggestions or tips for new blog owners
please share. I understand this is off subject nevertheless I just wanted to
ask. Cheers!
tinyurl.com
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 12:45 ب.ظ
I all the time emailed this web site post page to all my friends, since if like to
read it then my friends will too.
tinyurl.com
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 08:39 ق.ظ
Link exchange is nothing else but it is only placing
the other person's blog link on your page at appropriate place and other person will also do same for
you.
tinyurl.com
سه شنبه 24 اردیبهشت 1398 07:01 ب.ظ
What i don't realize is if truth be told how you're
not really a lot more smartly-favored than you might be now.
You're very intelligent. You realize therefore significantly in the case of this topic, produced me individually imagine it
from numerous varied angles. Its like men and women aren't interested except it is one thing to do with Lady gaga!
Your own stuffs outstanding. At all times deal with it up!
Antony
جمعه 20 اردیبهشت 1398 08:55 ب.ظ
you're in reality a good webmaster. The website loading velocity is amazing.
It seems that you are doing any distinctive trick.

In addition, The contents are masterpiece. you have done a great activity on this matter!
http://tinyurl.com/
جمعه 20 اردیبهشت 1398 08:33 ب.ظ
I know this site provides quality dependent articles or reviews and additional
material, is there any other website which offers such
things in quality?
Daniel Dantas
جمعه 20 اردیبهشت 1398 05:53 ق.ظ
My brother recommended I would possibly like this website.
He used to be entirely right. This publish actually made my day.
You cann't consider simply how so much time I had spent for
this information! Thank you!
tinyurl.com
سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 04:05 ق.ظ
Hi! I know this is somewhat off-topic but I needed to ask.
Does building a well-established website like yours require a massive amount
work? I am completely new to writing a blog but I do write
in my diary on a daily basis. I'd like to start a blog so I will
be able to share my personal experience and feelings online.

Please let me know if you have any kind of recommendations or tips for
brand new aspiring bloggers. Appreciate it!
http://tinyurl.com/y6gc5sfv
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 09:16 ب.ظ
of course like your website but you need to take a look
at the spelling on quite a few of your posts. Several of them are rife with spelling problems and I in finding it very bothersome to tell the truth
however I'll surely come again again.
http://tinyurl.com/y2nkg6om
شنبه 14 اردیبهشت 1398 06:31 ب.ظ
It's amazing designed for me to have a site, which
is useful in favor of my knowledge. thanks admin
Vada
جمعه 13 اردیبهشت 1398 07:32 ب.ظ
I used to be recommended this blog by way of my cousin. I'm no longer
sure whether or not this put up is written via
him as no one else recognise such detailed about my problem.
You're wonderful! Thank you!
Charis
پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 12:12 ب.ظ
I think this is among the most vital info for me.

And i'm glad reading your article. But want to remark
on few general things, The site style is ideal, the articles is
really nice : D. Good job, cheers
Maynard
پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 03:37 ق.ظ
It's awesome to go to see this web page and reading the views of all
friends about this paragraph, while I am also eager of getting
experience.
Dean
چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 05:10 ق.ظ
What's up it's me, I am also visiting this website regularly, this web site is genuinely fastidious and the visitors are genuinely
sharing nice thoughts.
tinyurl.com
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 04:10 ب.ظ
A person essentially lend a hand to make seriously
posts I would state. That is the very first time I frequented your
website page and so far? I amazed with the research you made to
create this actual publish extraordinary. Magnificent activity!
bit.ly
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 08:24 ق.ظ
Hi there mates, pleasant article and nice urging commented here, I am genuinely enjoying by these.
http://tinyurl.com/
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 07:29 ق.ظ
Wonderful beat ! I would like to apprentice while you amend your website, how can i subscribe for a blog web site?
The account helped me a acceptable deal. I had been tiny bit acquainted
of this your broadcast offered bright clear idea
bit.ly
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 06:52 ب.ظ
Hmm is anyone else experiencing problems with the images on this blog loading?

I'm trying to determine if its a problem on my end or if it's
the blog. Any feed-back would be greatly appreciated.
Fallon
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 02:46 ب.ظ
Great blog here! Also your site loads up fast! What web host are you using?
Can I get your affiliate link to your host? I wish my site loaded
up as fast as yours lol
Grupo Coral
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 12:23 ب.ظ
I constantly spent my half an hour to read this webpage's
articles everyday along with a mug of coffee.
bit.ly
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 08:27 ق.ظ
It's perfect time to make some plans for the longer term and it is time to
be happy. I've read this post and if I may I wish to suggest you some fascinating issues or tips.
Maybe you could write subsequent articles regarding this article.

I desire to learn even more things about it!
Leandro Martins de Almeida
شنبه 7 اردیبهشت 1398 10:07 ب.ظ
WOW just what I was searching for. Came here by searching for جوابیه
tinyurl.com
شنبه 7 اردیبهشت 1398 04:23 ب.ظ
It's going to be finish of mine day, but before finish I
am reading this great paragraph to improve my know-how.
bit.ly
شنبه 7 اردیبهشت 1398 03:34 ق.ظ
Good day! Do you know if they make any plugins to help with SEO?
I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I'm not seeing very good success.
If you know of any please share. Appreciate it!
bit.ly
جمعه 6 اردیبهشت 1398 09:17 ب.ظ
I am extremely impressed with your writing skills as well as with the layout on your
weblog. Is this a paid theme or did you modify it yourself?
Anyway keep up the excellent quality writing, it's rare to see a nice
blog like this one these days.
tinyurl.com
سه شنبه 3 اردیبهشت 1398 10:48 ب.ظ
Heya i am for the first time here. I came across this board and I
find It really useful & it helped me out much.
I hope to give something back and help others like you aided me.
Carroll
سه شنبه 3 اردیبهشت 1398 09:03 ق.ظ
Asking questions are in fact pleasant thing if you are not understanding something entirely, however this piece of
writing gives nice understanding yet.
Luz
دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 05:57 ب.ظ
Saved as a favorite, I really like your web site!
minecraft
دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 11:24 ق.ظ
hey there and thank you for your information – I've definitely picked up something new from right here.

I did however expertise some technical issues using this web site, as
I experienced to reload the website lots of times previous to I could get it to load
properly. I had been wondering if your web host is OK? Not that I am complaining,
but sluggish loading instances times will very frequently affect your placement in google and could damage your quality score
if advertising and marketing with Adwords.

Well I am adding this RSS to my e-mail and could
look out for a lot more of your respective intriguing content.
Ensure that you update this again soon.
tinyurl.com
یکشنبه 1 اردیبهشت 1398 09:59 ب.ظ
It is the best time to make a few plans for the long run and it is
time to be happy. I have learn this put up and if I may I wish to suggest you some fascinating things or tips.
Perhaps you could write subsequent articles relating
to this article. I wish to learn even more issues about it!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo