تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - انتصابات غیر قانونی استانداری غیر بومی گیلان

حقیقت نیوز

انتصابات غیر قانونی استانداری غیر بومی گیلان

تاریخ:شنبه 31 شهریور 1397-01:35 ب.ظ

کدام یک از بخشداران بصورت غیر قانونی از سوی استاندار گیلان منصوب شدند

فرشاد موسوی یکی دیگر از افرادی است که با فشار جریان رادیکال بصورت غیر قانونی بعنوان بخشدار مرکزی رودبار از سوی استاندار گیلان منصوب شده است

وی بدلیل اینکه استخدام دولت نبوده تا به امروز حقوقی از دولت دریافت نکرده و دریافتی های وی از طریق شرکت سیمان خزر لوشان بوده است 

طبق قانون انتصاب بخشداران باید از بین مستخدمین رسمی دولت باشد و از آنجا که موسوی مستخدم دولت نمیباشد از نظر قانونی انتصاب وی تخلف محسوب میشود

انتصابات_رانتی
بخشدار_غیر_قانونی

ما با کسی عقد اخوت نبسته ایم

@rooydadgilaan
Astaranews1.ir



داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
Stephanie
پنجشنبه 23 اسفند 1397 11:50 ب.ظ
An outstanding share! I've just forwarded this onto a coworker who had been conducting a little research on this.
And he in fact bought me breakfast simply because I stumbled upon it for him...
lol. So let me reword this.... Thanks for the meal!! But yeah,
thanx for spending time to talk about this subject here on your web site.
Leandro Martins de Almeida
پنجشنبه 23 اسفند 1397 04:54 ب.ظ
Great blog right here! Additionally your web site
a lot up very fast! What web host are you the use of?
Can I get your associate link for your host? I desire my website loaded up as fast as yours lol
Carlos Magno Nunes Barcelos
پنجشنبه 23 اسفند 1397 05:15 ق.ظ
I think this is one of the such a lot important info for me.
And i'm satisfied studying your article. But should observation on some basic
issues, The web site taste is wonderful, the articles is truly great
: D. Good process, cheers
Isabelle
چهارشنبه 22 اسفند 1397 09:16 ق.ظ
What's up friends, its great paragraph about teachingand fully
explained, keep it up all the time.
Luiz Gastão Bittencourt
جمعه 17 اسفند 1397 07:09 ب.ظ
I've been surfing online more than 3 hours nowadays,
but I never discovered any attention-grabbing article like yours.
It is pretty value enough for me. In my view, if all web owners and bloggers
made just right content as you did, the net will probably
be a lot more useful than ever before.
Lynwood
چهارشنبه 15 اسفند 1397 12:00 ق.ظ
Appreciate the recommendation. Let me try it out.
Elisha
جمعه 10 اسفند 1397 11:53 ب.ظ
Does your blog have a contact page? I'm having trouble locating it but,
I'd like to send you an e-mail. I've got some recommendations for your blog you might be interested in hearing.
Either way, great site and I look forward to seeing it develop over time.
Zita
جمعه 26 بهمن 1397 11:15 ق.ظ
Monetary advisors business is people enterprise.
Bridgette
پنجشنبه 25 بهمن 1397 10:07 ق.ظ
Schwab Intelligent Portfolios invests in Schwab ETFs.
Catherine
شنبه 20 بهمن 1397 08:54 ب.ظ
Hello everyone, it's my first pay a visit at this web
site, and article is really fruitful for me, keep up posting such articles.
space cord coolmath
پنجشنبه 27 دی 1397 11:17 ق.ظ
Love post
abcya hook
پنجشنبه 27 دی 1397 11:17 ق.ظ
Thank, I like the post
brazil flag image
یکشنبه 16 دی 1397 10:46 ق.ظ
Somebody necessarily assist to make severely posts I'd state.
That is the first time I frequented your web page and
thus far? I amazed with the analysis you made to create this
actual post extraordinary. Excellent job!
Dorothy
چهارشنبه 12 دی 1397 03:50 ب.ظ
Nice post. I learn something totally new and challenging on blogs I stumbleupon on a daily basis.
It will always be helpful to read through articles from other writers and use something
from other websites.
Eartha
سه شنبه 4 دی 1397 06:05 ب.ظ
The precise advice can prevent time and money.
Kristina
دوشنبه 3 دی 1397 09:51 ب.ظ
The best advice can save you time and money.
Bart
دوشنبه 3 دی 1397 04:02 ق.ظ
The suitable recommendation can save you money and time.
mylink.gq
یکشنبه 2 دی 1397 01:52 ب.ظ
It's enormous that you are getting ideas from
this post as well as from our argument made here.
Audra
یکشنبه 2 دی 1397 04:40 ق.ظ
The precise recommendation can prevent money and time.
brazilian steakhouse tacoma
یکشنبه 25 آذر 1397 10:36 ق.ظ
Hi there! I just wanted to ask if you ever have any issues with hackers?
My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing several weeks
of hard work due to no backup. Do you have any solutions to protect
against hackers?
Mazie
یکشنبه 25 آذر 1397 05:48 ق.ظ
There's certainly a lot to learn about this topic. I like
all the points you made.
acting school for kids
پنجشنبه 26 مهر 1397 05:21 ب.ظ
The mainstage comes after Appearing Courses.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر




Admin Logo
themebox Logo