تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - تبلیغات استاندار گیلان سالاری

حقیقت نیوز

تبلیغات استاندار گیلان سالاری

تاریخ:یکشنبه 8 مهر 1397-09:27 ب.ظ

سرباز امریه سالاری استاندار گیلان   با با برنامه ریزی هدایت شده برای مردمی اعلام کردن استاندار گیلان ...  استاندار را ساعت شش و نیم صبح به پیاده رو رشت می برنند و با هماهنگی وی از وی عکس می گیرند در سایت ها و کانالهای تلگرامی و نشریات وابسته بدولت عکس استاندار را با زیر نویس می نویسند ..( اولین استاندار گیلان که ساعت 6:30 صبح پیاده به استانداری می رود)  و با پرداخت هزینه به سایت ها و کانالهای تلگرامی و نشریات وابسته به دولت این عکس را در سطح گسترده پخش می کنند واقعا  این سرباز امریه استاندار گیلان با این کارها چکار می خواهد بکند مردم گیلان سالاری را بعنوان استاندار نمی خواهند زور است ...  استاندار گیلان لیاقت دارد مشکل اشتغال و بیکاری و گرانی و تورم در استان گیلان را بگیرید خلاصه اینکه سالاری و تیم تبلیغاتی سالاری گیلان فقط در پیاده رو های رشت خلاصه نمی شود... همراه با تصویر در کانال 
#اادارستانی نویسنده و محقق و روزنامه نگار @astarali
Astaranews1.ir



داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
Carlos Magno Nunes Barcelos
سه شنبه 6 فروردین 1398 03:52 ب.ظ
I pay a quick visit day-to-day some sites and blogs to read articles, except this blog presents feature based
posts.
Leandro Martins de Almeida
جمعه 2 فروردین 1398 01:48 ق.ظ
These are really great ideas in regarding blogging.

You have touched some pleasant points here. Any way keep up wrinting.
http://tinyurl.com/
دوشنبه 27 اسفند 1397 06:53 ب.ظ
Hey I am so happy I found your blog page, I really found you by error, while I was browsing on Askjeeve for something else, Nonetheless I am here now and would just
like to say thank you for a remarkable post and a all round enjoyable blog (I also love the theme/design), I don't have time to read through it all
at the minute but I have saved it and also added
in your RSS feeds, so when I have time I will be back to read more, Please do keep up
the awesome job.
Sibyl
دوشنبه 27 اسفند 1397 03:39 ق.ظ
Excellent beat ! I would like to apprentice while you amend your
site, how could i subscribe for a blog website?

The account aided me a acceptable deal. I had been a little bit acquainted of this
your broadcast offered bright clear concept
Jerilyn
یکشنبه 26 اسفند 1397 08:35 ب.ظ
I am actually glad to read this website posts which contains lots of helpful facts, thanks for providing these kinds of statistics.
tinyurl.com
یکشنبه 26 اسفند 1397 05:35 ب.ظ
You are so awesome! I don't think I've read a single thing like this before.
So wonderful to find another person with a few unique thoughts on this
subject. Really.. thanks for starting this up. This website is one thing that is required on the web,
someone with some originality!
Ramona
پنجشنبه 23 اسفند 1397 02:15 ق.ظ
Hi, always i used to check weblog posts here early in the daylight, for the
reason that i enjoy to learn more and more.
tinyurl.com
چهارشنبه 22 اسفند 1397 12:19 ب.ظ
Undeniably imagine that which you stated.
Your favourite reason seemed to be at the net
the easiest factor to be mindful of. I say to you, I certainly get annoyed
while other people consider worries that they plainly do not recognize about.
You controlled to hit the nail upon the top as well as outlined out the whole thing with no need side effect ,
other people can take a signal. Will probably be back
to get more. Thanks
Luiz Gastão Bittencourt
جمعه 17 اسفند 1397 11:23 ب.ظ
There is certainly a great deal to learn about this subject.
I love all of the points you have made.
Rolland
شنبه 11 اسفند 1397 01:55 ب.ظ
These are in fact impressive ideas in on the topic of blogging.
You have touched some good things here. Any way keep up wrinting.
Raymon
یکشنبه 5 اسفند 1397 07:51 ق.ظ
Howdy just wanted to give you a quick heads up and let you know a few of the pictures aren't loading correctly.
I'm not sure why but I think its a linking issue.
I've tried it in two different web browsers and both show
the same results.
Jeannine
شنبه 4 اسفند 1397 11:48 ق.ظ
Howdy! This article could not be written much better!
Reading through this post reminds me of my previous roommate!
He constantly kept talking about this. I will forward this post to him.
Fairly certain he'll have a very good read. Thank you for sharing!
Daniel
دوشنبه 29 بهمن 1397 07:26 ق.ظ
A financial advisor is your planning companion.
Yvette
چهارشنبه 24 بهمن 1397 03:44 ق.ظ
And this is an funding threat price taking.
Carol
چهارشنبه 24 بهمن 1397 02:48 ق.ظ
Schwab Intelligent Portfolios invests in Schwab ETFs.
Wallace
سه شنبه 23 بهمن 1397 03:54 ق.ظ
Thanks in your interest in Investment Advice.
Reda
شنبه 6 بهمن 1397 06:02 ق.ظ
Schwab Clever Portfolios invests in Schwab ETFs.
Matt Linklater
جمعه 5 بهمن 1397 06:40 ق.ظ
I truly love your site.. Excellent colors & theme. Did you make this web
site yourself? Please reply back as I'm attempting to create my very own site and want to learn where you got this from or exactly what the
theme is named. Thank you!
coolmath minesweeper
پنجشنبه 27 دی 1397 11:05 ق.ظ
Good post
abcya hook
پنجشنبه 27 دی 1397 11:05 ق.ظ
Good post
Umanizzare
سه شنبه 18 دی 1397 01:32 ب.ظ
What's up to all, how is the whole thing, I think every one is getting more from this web page, and your views
are fastidious designed for new visitors.
Kay
چهارشنبه 12 دی 1397 05:25 ب.ظ
Hello there! I know this is kinda off topic however , I'd figured I'd
ask. Would you be interested in exchanging links or maybe guest authoring a blog post or vice-versa?
My blog addresses a lot of the same subjects as yours and I think we could greatly benefit from each other.
If you happen to be interested feel free to send me an email.
I look forward to hearing from you! Wonderful blog by the way!
brazil flag icon
سه شنبه 11 دی 1397 09:02 ب.ظ
I am actually grateful to the owner of this web page who has shared this
impressive article at at this time.
Paulette
شنبه 1 دی 1397 05:23 ق.ظ
The proper recommendation can save you time and money.
Shawn
جمعه 30 آذر 1397 02:45 ب.ظ
Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you penning this article and the rest of the website is also really good.
urlky.com
سه شنبه 13 آذر 1397 03:33 ق.ظ
I used to be suggested this web site by way of my
cousin. I'm now not positive whether or not this post
is written by way of him as nobody else realize such special about my problem.
You're wonderful! Thank you!
Geri
سه شنبه 6 آذر 1397 08:18 ق.ظ
With investing, your capital is in danger.
financial advisor magazine top ria 2018
جمعه 2 آذر 1397 07:08 ق.ظ
Certified Monetary Planner Board of Standards Inc.
Alta
دوشنبه 30 مهر 1397 06:12 ب.ظ
I studied in a number of faculties for performing.
acting schools nyc financial aid
چهارشنبه 25 مهر 1397 03:45 ق.ظ
Nice actors continue the learning course of.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo