تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - سالاری در قد و قواره استانداری گیلان نیست

حقیقت نیوز

سالاری در قد و قواره استانداری گیلان نیست

تاریخ:سه شنبه 17 مهر 1397-10:44 ب.ظ

#نظر وانتقادات رسانه های مرکز استان نسبت به استاندارگیلان آقای سالاری,زاویه و شکاف ایجاد شده بین استاندار و گیلانی ها چه دلایلی میتواند داشته باشد...
سالاری کیست؟گذشته خوبی  از ایشان به گوش نمیرسد که اگر واقعیت داشته باشد بدترین ظلم در حق گیلان شده است...
جای سوال است سایت ها و کانالهای  زنجیره ای حامی سالاری  در گیلان بخصوص سرباز امریه ای هزینه و منبع مالی و اداری را ار کجا تامین می شود
جای سوال است که #آیاگیلان_تبعیدگاه_مسئولین...
جهت بررسی و دریافت گزارشات دقیق در آینده ای نزدیک با کانال آستارالی و سایت های آستارا نیوز و درد نیوز  همراه باشید...
Dardnews.ir
Astaranews1.ir
Astarao.mihanblog.com
کانال تلگرامی 
@rg1391
@astarali



داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
Rodrigo Branco
سه شنبه 6 فروردین 1398 05:00 ب.ظ
Heya this is somewhat of off topic but I was wondering if blogs
use WYSIWYG editors or if you have to manually code with HTML.
I'm starting a blog soon but have no coding knowledge so I wanted to get advice from someone with experience.
Any help would be greatly appreciated!
Carlos Eduardo Veiga Petrobras
شنبه 3 فروردین 1398 09:44 ق.ظ
Hello! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would be okay.
I'm definitely enjoying your blog and look forward to new updates.
tinyurl.com
پنجشنبه 1 فروردین 1398 03:44 ب.ظ
I really like your blog.. very nice colors & theme.
Did you make this website yourself or did you hire someone to do it for you?
Plz reply as I'm looking to construct my own blog and would like to know where u got this from.
thanks a lot
http://tinyurl.com
چهارشنبه 29 اسفند 1397 10:45 ب.ظ
I visited many blogs however the audio feature for audio
songs current at this web site is genuinely wonderful.
http://tinyurl.com/y22cohbd
چهارشنبه 29 اسفند 1397 05:18 ب.ظ
There's definately a great deal to find out about this topic.
I really like all the points you made.
http://tinyurl.com/
چهارشنبه 29 اسفند 1397 05:09 ب.ظ
When someone writes an piece of writing he/she retains the thought of a
user in his/her brain that how a user can understand it.
Therefore that's why this article is perfect. Thanks!
Chance
شنبه 25 اسفند 1397 05:37 ب.ظ
Hi Dear, are you really visiting this website on a regular
basis, if so afterward you will absolutely get pleasant know-how.
Grupo Coral
جمعه 24 اسفند 1397 12:31 ب.ظ
When some one searches for his vital thing, thus he/she
needs to be available that in detail, therefore that thing is maintained over here.
Siobhan
چهارشنبه 15 اسفند 1397 11:47 ق.ظ
Hi! I know this is kind of off topic but I was wondering which blog platform are you using for this site?
I'm getting tired of Wordpress because I've had problems with hackers and I'm
looking at options for another platform. I would be great
if you could point me in the direction of a good platform.
Elise
سه شنبه 14 اسفند 1397 11:35 ب.ظ
I was suggested this web site by my cousin. I am not sure whether this post is written by him as nobody
else know such detailed about my trouble. You're wonderful!
Thanks!
Zara
دوشنبه 13 اسفند 1397 04:50 ب.ظ
you're in reality a excellent webmaster. The website loading pace is incredible.
It kind of feels that you are doing any unique trick.

Also, The contents are masterpiece. you have done a wonderful activity in this
subject!
Neville
جمعه 10 اسفند 1397 11:53 ب.ظ
My brother recommended I might like this web site.
He was entirely right. This submit actually made my day.
You cann't imagine simply how so much time I had spent for this
information! Thanks!
Jerilyn
شنبه 4 اسفند 1397 06:53 ب.ظ
Hi fantastic blog! Does running a blog like this require a massive amount work?

I've no expertise in computer programming but I had been hoping to start my own blog in the near
future. Anyway, if you have any recommendations or tips for new blog owners please share.
I know this is off topic nevertheless I just wanted to ask.
Appreciate it!
Meagan
شنبه 4 اسفند 1397 07:00 ق.ظ
Terrific post but I was wanting to know if you could write a litte more on this subject?
I'd be very thankful if you could elaborate a little bit more.
Cheers!
Cortez
شنبه 4 اسفند 1397 06:51 ق.ظ
There is definately a great deal to learn about this issue.
I really like all of the points you have made.
https://bit.ly/2V6EJpc
پنجشنبه 2 اسفند 1397 08:22 ب.ظ
Howdy! This is kind of off topic but I need some advice from an established blog.
Is it hard to set up your own blog? I'm not very techincal but I
can figure things out pretty fast. I'm thinking about creating my own but I'm not sure where to begin.
Do you have any points or suggestions? Cheers
Corazon
سه شنبه 30 بهمن 1397 09:41 ق.ظ
A monetary advisor is your planning companion.
Angelina
یکشنبه 28 بهمن 1397 04:08 ق.ظ
And this is an investment danger price taking.
Elizabeth
دوشنبه 22 بهمن 1397 04:16 ق.ظ
Thank you in your curiosity in Funding Advice.
Sonia
چهارشنبه 10 بهمن 1397 10:27 ب.ظ
Wonderful beat ! I wish to apprentice whilst you
amend your website, how could i subscribe for a blog site?
The account helped me a applicable deal. I were a little
bit familiar of this your broadcast provided shiny transparent
idea
Jude
یکشنبه 7 بهمن 1397 08:09 ب.ظ
Great info. Lucky me I came across your blog by accident (stumbleupon).
I have book marked it for later!
coolmath minesweeper
پنجشنبه 27 دی 1397 10:59 ق.ظ
Love post
abcya hook
پنجشنبه 27 دی 1397 10:59 ق.ظ
I like the post
Rex
سه شنبه 25 دی 1397 07:07 ق.ظ
Today, I went to the beachfront with my kids. I found a sea shell and gave it
to my 4 year old daughter and said "You can hear the ocean if you put this to your ear." She put the shell to her ear and screamed.
There was a hermit crab inside and it pinched her ear.
She never wants to go back! LoL I know this is
entirely off topic but I had to tell someone!
klefer
دوشنبه 17 دی 1397 10:42 ب.ظ
It's enormous that you are getting ideas from this article as
well as from our argument made at this place.
Latashia
یکشنبه 16 دی 1397 12:55 ب.ظ
Hi to every , for the reason that I am in fact eager of reading this weblog's post
to be updated daily. It contains good data.
brazilian steakhouse west des moines
چهارشنبه 12 دی 1397 11:57 ق.ظ
Incredible story there. What occurred after? Thanks!
brazilian steakhouse des moines
سه شنبه 11 دی 1397 11:52 ب.ظ
Ahaa, its pleasant discussion on the topic of this paragraph here at this website, I have read all